Connect with us

Artis / Selebriti

” Dalam hati dah terfikir sejak bila Fazura buka tudung ni. Terkejut saya dibuatnya.. ” – Netizen

Gambar Wajah Seorang Pengantin Yang Mirip Seperti Nur Fazura Cur1 Perhatian Warganet. Wah Serius Lah, Seiras Macam Fazura, Lagi-Lagi Part Senyuman Tu !!

Sebut saja nama pelakon Nur Fazura sudah pastinya ramai yang mengenalinya. Dari awal menceburi industri seni tanah air, Fazura antara selebriti yang mempunyai pengikut yang ramai di media sosial. Sudah mendirikan rumahtangga bersama Fattah Amin, pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram seorang jurusolek telah memuatnaik satu gambar seorang pengantin yang disolek olehnya. Perkongsian tersebut menjadi perbualan warganet kerana wajah pengantin yang dikenali dengan nama Tikah ini mempunyai wajah persis Fazura.

Klik gambar untuk info..

Ramai yang mengatakan pada awalnya melihat gambar itu mereka menyangkakan Fazura tidak bertudung dan ada yang menganggap mungkin gambar lama Fazura sebelum bertudung. Namun sangkaan mereka salah, rupa-rupanya wanita ini bukan lah Fazura.

Jika dipandang cara pengantin ini senyum ketika bergambar ada sedikit seperti Fazura. Sehingga kini, gambar wanita mirip seperti Fazura ini telah menerima ratusan komen dan ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Alahai sama sungguh wajah Tikah dengan Fazura. Cuba anda melihat gambar ini, pastinya anda pun terkejut.

Ikuti perkongsian di bawah :

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian gambar ini mengakui bahawa wajah pengantin tersebut persis seperti Fazura. Antara komen-komen warganet adalah :

” Dalam hati dah terfikir sejak bila Fazura buka tudung ni. Terkej0t saya dibuatnya.. mat1 mat1 ingat ni Fazura.. Orang lain rupanya.. “

” Omg terus jadi muka Fazura, serius cantik sangat lah pengantin.. Nampak soft je makeup tapi naik seri.. Kalau duduk sebelah Fazura mesti igt kembar.. “

” Adalah iras muka Fazura.. Kalau tengok lama2.. Ingatkan tadi Fazura free hair.. Aduh kena scam, silap orang lah.. Heheheehehe.. “

” Ingatkan Fazura td terpenranjat sejak bila dia free hair.. Nampak sama tapi bukan dia.. Btw cantik skin pengantin ni, mudah nk solek.. ‘

” Terkejot beruk tadi.. Awal2 igtkan Fazura atau gambar Fazura sebelum bertudung dlu,, Rupanya pengantin betul.. Sama lah dengan muka Fazura.. “

” Sebiji siot muka Fazura, hahahaha..Mata, cara senyum, hidung memang ada iras Fazura.. Cantiknya pengantin, nampak berseri.. “

” Ingat throwback Fazura masa muda. Heheehe rupanyan orang lah.. Lawanya dia.. Teringin nk makeup cantik2 macam ni.. “

Klik gambar untuk info..

Serupa, tapi bukan dia. Bak kata orang, dalam dunia ini akan ada 7 orang wajah sama. Selain itu ada juga peminat yang tag nama Fazura di ruangan komen agar Fazura dapat melihat wajah pengantin ini yang dikatakan seperti dia. Apa-apa pun cantik hasil solekan jurusolek tersebut, ramai yang turut memuji hasil tangannya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG cukiajis, missfazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT