” Comel nau, macam anak Sabahan muka Urwa ni.. ” – Netizen

Wajah Terkini Anak Ardell Aryana, Arwa Malaikha Urwa Di Usianya 6 Bulan. Alahai Urwa Makin Comel, Pipi Temb4m Dengan Mata Sepet Tu. Cute Urwa !!

Pasangan Nadzmi Adhwa dan Ardell Aryana umum diketahui mempunyai seorang anak perempuan bernama Arwa Malaikha Urwa. Dilahirkan pada 5 Jun yang lalu, Urwa kini sudah pun 6 bulan usianya. Seperti anak selebriti lain, Urwa juga dibukakan satu akaun sosial khas untuknya.

Hasil tinjauan kami di Instagram Babyadhwardell, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan wajah terkini Urwa. Diselia oleh Ardell dan Adhwa, akaun ini sudahpun diikuti seramai 134 ribu orang followers. Tertera di ruangan kapsyennya tertulis pertanyaan kepada semua peminat Urwa mengapa masih belum tidur.

Turut ditanya kepada semua yang membaca posting itu sekiranya mempunyai masal4h untuk dikongsikan bersama. Wajah Urwa ini yang putih gebu seperti Ardell dan Adhwa membuatkan Urwa sering menjadi perhatian. Ramai peminat yang melihat wajah Urwa iras dengan Ardell terutamanya bahagian mata dan senyumannya itu.

Untuk rekod, Adhwa dan Ardell mendirikan rumahtangga pada September 2019 setelah menjalin persahabatan bertahun-tahun lamanya. Kelahiran si kecil Urwa melengkapkan dan menceriakan lagi rumahtangga mereka dan ianya sering dikongsikan bersama peminat di Instagram Adhwa dan Ardell.

Jom baca perkongsian di bawah :

Wajah comel Urwa ini meraih perhatian dan pujian peminat. Alahai makin gebu mini Ardell ini dan antara komen-komen mereka :

” Ikan puyu ikan bawal, mata kuyu tapi Tak nak tidur awall… hahahaha.. hent4m sajalah.. Apa pun, Urwa tak pernah tak comel.. ger4m nak cub1t pipi tu.. “

” Comelnya Urwa, kenapa urwa comel sangat ni.. comel je dia macam muka Abie dia ish ger4m tengok.. Pipi tu kiut betul.. “

” Comel nau, macam anak Sabahan muka Urwa ni. Putih gebu tu sebijik abie umie dia. Dah nampak dah calon menantu masa depan hahah.. “

” Masya Allah Urwa comelnya awak. Masalah saya awak terlalu comel eii ger4m kitew tengok.. Bila scroll ke bawah mata baby ni bergerak, scroll atas bawah laju-laju lagi laju dia gerak.. “

” Kiutnya Urwa, rambut Urwa dah banyak lah hehehe.. mas4lah saya, saya jeal0us dengan kecomelan awak hehehe.. “

” Goodn night Urwa comelll.. alolo comelnya muka dia .. nak tidur pun comel.. Bamb4m dah awak.. Sekejap je kan dah besar.. “

” Alaaa comelnya, selfie muka sendiri lahh tu. awak tak pen4t ke jadi comel Urwa sayang.. Comel sangat si cilik Urwa ni.. “

Mana tidak tump4h kuah kalau tidak ke nasi, ye tak. Pasti dewasa nanti Urwa akan menjadi gadis yang cantik seperti uminya itu. Apa pun, semoga Urwa membesar dengan sihat selalu, sentiasa menjadi penghibur hati abie dan umi dan menjadi anak yang solehah. Aamin

Silakan SHARE..

Sumber : IG Babyadhwardell, IG Nadzmi Adhwa

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..