Connect with us

Artis / Selebriti

” Cantik lah mommy Fatima pakai shawl, terus nampak remaja.. ” – Netizen

Penampilan Fazura Dengan Memakai Shawl Raih Perhatian Ramai. Wah Jarang Nampak Fazura Pakai Shawl. Sekali Pakai, Nampak Macam Muda 10 Tahun Lah. Macam Remaja Sangat !!

Pelakon Nur Fazura sememangnya sering mengenakan tudung bawal dalam setiap penampilannya. Jarang sekali Fazura cuba menukar gaya tudungnya selain tudung bawal. Kali ini Fazura cuba mengubah penampilan apabila disuruh oleh rakannya.

Meninjau ke akaun Instagram Fazura, satu video telah dikongsikan yang mana Fazura telah memakai shawl. Video ini telah meraih perhatian ramai dan ramai memuji penampilan Fazura yang nampak lebih muda apabila memakai shawl.

Klik gambar untuk info..

Menurut Fazura, dia tidak gemar memakai shawl kerana akan menampakkan pipinya yang bulat. Fazura sempat lagu melihat wajahnya sambil cuba menyorok pipinya agar wajahnya tidak kelihatan bulat. Tetapi nampak sesuai sahaja Fazura mamakai shawl.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 10 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Rakan-rakan Fazura yang berada di situ dilihat bergelak tawa apabila Fazura cuba membetulkan shawlnya agar tidak kelihatan pipinya yang bulat.

Jom tonton video di bawah :

Kebanyakan netizen dan peminat suka dengan penampilan Fazura memakai shawl. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Faz…tang mana yg nampak tembam shawl ni kelebihan menutupi segala kekurangan diri tau.. lagi cantik pakai shawl. pls…. more fazura shawls.. “

” Cntiknye kak faz pkai shawl.. K.faz pki apa semua ttp cntik.. Nampak lagi muda remaja, trust me.. Pakai shawl nampak muda 10 tahun.. “

” Ni macam kakak Fatima je ni. Cantikkkk dia tak logik laaa.. Cantik la Faz pakai shawl camtu..love sgt Very the Nura Medina .. “

” Faz memang cantik pakai shawl. Serius. Please pakai selalu shawl. Jangan risau tak nampak tembam sebab muka Faz kecik je.. “

” Cantik la Kak Faz pakai shawl. Terus nmpk mcm student.. Woohoo nampak muda remaja pakai camni, serius cakap.. “

” Kak Faz pakai shawl or bawal ke semua cantik …kena ngn bentuk muka kak Faz.. Cantik la mommy Fatima pakai shawl nampak remaja.. “

” Cantik sgt  muka Faz kecik je sb tu cantik bila pakai shawl. Kelepet shawl dekat bawah dagu kak faz. Baru leh cover pipi sikit.. “

Klik gambar untuk info..

Orang kalau sudah cantik, pakailah apa pun tetap nampak cantik. Sebenarnya pipi Fazura tidak pun kelihatan bulat seperti yang disangkakan oleh Fazura. Fazura tetap nampak sesuai dan cantik memakai shawl malah nampak  muda daripada usia.

Silakan SHARE..

Sumber :  IG Fazura

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT