” Cantik betul anak dar4 Bellaz, pandai dia p0sing.. ” – Netizen

Gambar Sambutan Hari Lahir Anak MUA Bellaz, Airis Alisya Cur1 Perhatian Ramai. Dua Beran4k Ni Kalau Bab Posing Memang Melet0p Lah. Manis Betul Anak Perempuan Bellaz Ni !!

MUA Bellaz nama yang cukup dikenali ramai. Apa sahaja perkongsian oleh Bellaz di laman media sosial pasti mendapat perhatian ramai. Malah bukan dirinya sahaja, foto anak sulungnya iaitu Airis Alisya turut mendapat perhatian.

Meninjau di akaun Instagram, pada minggu lalu Bellaz telah membuat sambutan hari lahir anak perempuannya itu. Turut dikongsikan Bellaz adalah gambar bersama Airis. Menerusi gambar itu, dua beran4k ini kelihatan cantik mengenakan gaun berwarna pelangi.

Kongsi Bellaz pada kapsyennya, gambar tersebut adalah salah satu gambar kesukaannya dan menyatakan bahawa anak perempuannya itu adalah pewarisnya dalam bidang solekan. Semestinya perkongsian oleh Bellaz itu sekali lagi telah mendapat perhatian ramai.

Turut kami meninjau adalah Instagram salah seorang kenalan Bellaz yang juga pereka fesyen yang membuat baju Bellaz dan anaknya. Menerusi perkongsian oleh Azzim Aziz turut berkongsi gambar Bellaz bersama keluarga kecilnya ketika majlis sambutan lahir anaknya.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang turut mengucapkan ucapan selamat hari lahir kepada anak Bellaz dan memuji kecantikan Iris Alisha. Antara komen-komen menarik adalah :

” Kemain Eica macam Barbie doll kat situ aihh mak dia pun takanak kalah tu laaa, cantik betul dua beran4k ni.. “

” Selamat hari lahir Eica, segak la anak dar4 Bellaz ni, saling tak tumpah muka macam mak dia betul. Semoga jadi anak yang baik Eica.. “

” Selamat hari lahir Eica, semoga sntiasa comei, mnjd ank yg solehah, pnyejuk hati mama, papa dan semua di sekiling Eica.. “

” Like mother like daughter lah. Eica besaq nanti mesti pandai makeup macam mama dia, sekarang pun cantik kalau tengok dia main makeup2 pun.. “

” Cantik nya Bella dengan anak, nampak macam dua beradik lah, bukan dua beran4k. Selamat hari lahir si cantik, mga jadi anak yang baik slalu.. “

” Dua-dua comey. Ishh anak Bella ni pandai betul bergaya. Nanti blh jadi model lah mama dia lah besar nti.. “

” Cantik, memang cap ibu dan anak ni. Hehehe nampak meriah lah dengan tema macam ni, selamat hari lahir comel Iris.. “

Anak-anak Bellaz memang semuanya comel-comel lah. Yang sulung ni memang mewarisi kejelitaan Bellaz. Apa-apa pun, semoga Airis Alisha membesar dengan baik dan menjadi anak yang solehah buat Bellaz dan suami.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mua Bellaz, Azzim Aziz

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..