Connect with us

Artis / Selebriti

” Bukan setakat rempit, dipacaknya mama dia haha. Bertuah punya anak.. ” – Netizen

Video MK K-Clique Menyakat Mamanya Buat Warganet Terhibur. Adui MK, Nakalnya Tu Memang Tak Habis Kan. Mama Pun Melayan Je Perangai MK. Nasib Tak Luruh Jantung Mama Tu MK Oii, Haha !!

Buat masa sekarang, penyanyi rap terkenal MK K-Clique bersama mama dan isterinya, Siti Hajaar berada di tanah suci Mekah bagi menyempurnakan ibadat umrah mereka. MK menerusi laman sosialnya ada berkongsikan beberapa buah video untuk tontonan peminat.

Menerusi akaun Instagram MK K-Clique, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat MK menyakat mamanya. Mama MK yang duduk di atas sebuah kerusi roda telah ‘ dibul1 ‘ oleh MK. Membuat bunyi seperti enjin motor dan mencongekkan sedikit kerusi roda mamanya, MK membuat aksi merempit.

Klik gambar untuk info..

Bukan main laju MK menolak mamanya, satu pusingan juga lah sambil mukanya tersenyum lebar. Mama pun kelihatan gembira dengan gurauan anaknya itu. Macam-macam perangai betul si MK ini, mahu berdebar jantung mama kena tolak laju-laju macam itu.

MK turut menulis di ruangan kapsyennya doa untuk mama tersayang. MK Berharap agar mamanya ini dikurniakan umur yang panjang , diampuni segala dosa dan disayangi selalu. MK seorang anak yang soleh buat mamanya dan selalu menyenangkan hati mama.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian oleh MK ini sehingga kini telah pun meraih lebih 48 ribu tanda suka daripada warganet. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Rempit sama sama dengan mak. Bertuah punya anak haha.. mak kena buli dengan MK. nakal ni .. ”

” Dar4h nu’aiman merasuki MK haha.. Bertuah punya anak.. Di rempit nye mama dia.. smoga sihat semua di sana, dan mendapat umrah yang mabrur.. ”

” Pov: hairiwuut bila pegang wheelchair jadi hairibuut haha.. mujur tak luruh jantung mak tu haha.. ko rempitkan mak ye MK.. ”

” Subhanallah bertuah punya anak haha.. Nakal betul si upin ni haha.. Semoga mendapat umrah mabrur mk.. ”

” Bila seorang rap buat hal haha.. sabar lah mama . kita geng hadap perangai anak.. comel je mk mengusik mak.. ”

Klik gambar untuk info..

” Bukan setakat rempit, dipacaknya mama dia haha.. adui MK kaki menyakat mak bagi pada dia je.. ”

” Perangai sebijik anak buah aku , cousin aku dengan mmbr suka buat gituuuu.. smga mk skluarga dpt umrah yg mabrur.. smga shat smua nya.. amin yra. anugerah pling indah apabila dpt brsama ibu.. ”

Bahagia dan gembira sahaja wajah mama MK apabila anaknya menyakat sebegini. Masa-masa indah MK bersama mama yang akan menjadi kenangan terindah sampai bila-bila. Semoga mendapat umrah yang mabrur MK sekeluarga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG MK K-Clique

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright Β© Berita Kopak

##FREAKOUT