” Fuhh dramatik pandangan mata dia.. ” – Netizen

Nora Danish Kongsi Video Gelagat Anaknya, Neqayl Berlakon Membuat Reaksi Muka Yang Mencuit Hati. Amboi Ney Ney Gar4ngnya Tengok Muka Tu !!

Nora Danish antara pelakon wanita yang memiliki wajah cantik dan ramai peminat. Nora kini bahagia bersama Nedim Nazri dan perkahwinan mereka ini dikurniakan seorang anak lelaki bernama Mohamed Neqayl Nedim. Meninjau akaun Instagram Nora Danish, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat anaknya Neqayl.

Menulis di kapsyennya Neqayl sudah bersedia untuk membawa watak antag0nis, mim1k muka Neqayl mencuit hati ramai peminat. Alahai kalau sudah namanya anak pelakon, pastinya sedik1t sebanyak tempiasnya akan terkena pada si kecil ini. Neqayl yang menar1k wajah mas4m memandang Nora dengan jel1ngan mata yang taj4m.

Apabila mendengar Nora menyebut ‘tak0tnya’ sambil ketawa, terus tersenyum Neqayl. Manis senyuman Neqayl dan wajahnya itu mirip sungguh dengan Nedim. Nora yang aktif di media sosial ini juga kerap berkongsi perihal Neqayl dan anak-anaknya yang lain untuk tontonan peminat.

Untuk makluman, Nora juga mempunyai seorang anak menerusi perkahwinan pertamanya dulu iaitu Putera Rayqal yang sudahpun berusia 11 tahun. Anak Nedim daripada perkahwinan terdahulunya bernama Mohamed Nedrin juga tinggal bersama mereka sekeluarga.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Neqayl berlakon dengan wajah gar4ngnya itu menarik perhatian dan menghiburkan peminat. Antara komen-komen mereka :

” Cutenya Ney Ney, tak0tnya tengok hehehe. Anak pak sungguh muka dia.. Sekejap nya gar4ng dia, terus senyum comel lepas tu.. “

” Haha it reminds me of my boy back then. Too cute.. sikit tak tak0t haha.. That smile in the end uhukkkk… sho0t my heart with arrow.. neyney soooo cuteeee.. “

” Ehhh menghayati watak nampak Hahaha comel nya, why you so cute.. too cute ni handsome boy.. “

” Gar4ngnya tak0t acik.. Ulang banyak kali hihihi. lawak la Ney Ney ni. Comeyyy sangat muka gar4ng tu. Senyuman tu tak tahan, manissss sungguh.. “

” Hands0me boy, pandai cutenya.. Eiiiiii macam ni tak tak0t la… Nak gig1t dia rasa heheh.. Adorable la cucu tok mami ni.. “

” Sekali senyum terus cair, so cute. Gar4ngnya hahaha.. si cilik melet0p for 2021.. Mantol Ney Ney.. “

” Gar4ngnya bro, weyyy comeyy sangat. Fuhh dram4tik pandangan mata dia hahaha.. Dah tunjuk bakat nak ganti mommy ni.. “

Amboi Neqayl, bukan main lagi pandangan mata tu sampai tergelak Nora dibuatnya. Senyuman Neqayl itu comel sungguh, terus hil4ng gar4ngnya. Apa pun, semoga Neqayl menjadi anak yang soleh, membesar dengan sihat selalu dan gembira bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nora Danish

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..