” Terima kasih Fatimah sebab muncul lagi…” – Netizen

Gambar Dan Video Terbaru Si Cilik Fatimah Omar Mukhlis Setelah Sekian Lama Menyepi Raih Perhatian Netizen. Makin Cantik Fatimah Sekarang, Petah Betul Bercakap !!

Sekitar tahun 2017 yang lalu, telatah kanak-kanak bernama Fatimah Omar Mukhlis mendapat perhatian ramai. Digelar Mek Timoh dari Birmingham, kepetahan Fatimah bercakap dalam dialek Kelantan membuatkan ramai yang terhibur.

Banyak perkongsian video Fatimah ketika itu yang dimuatnaik di laman sosial oleh ayahnya. Namun sejak Fatimah keh1langan bapa saudara kesayangannya, Chef Muhammad Adam 2 tahun lalu, anak kecil ini melalui detik suk4r dan setelah itu tidak lagi kedengaran suara comel Fatimah membebel.

Meninjau entry terkini di Instagram The Family UK, telah dikongsikan gambar dan video terbaru Fatimah yang memaparkan Fatimah di temubual untuk program Wanita Hari Ini. Menurut ibu Fatimah, mereka juga terkej0t apabila Fatimah bersetuju untuk temubual ini.

Ibu Fatimah juga turut memohon kemaafan kepada pihak media lain yang sebelum ini terp4ksa dit0lak permintaannya kerana keadaan Fatimah yang terkesan dengan pemergian arw4h Adam. Dalam video ini, dapat dilihat Fatimah semakin petah bercakap dan banyak yang diceritakannya.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Jom tonton antara sedutan video Fatimah :

(Kl1k butang KANAN > untuk menonton video seterusnya.. )

Kemunculan kembali Fatimah ini telah mendapat tumpuan netizen. Ramai yang menyatakan kerinduan pada Fatimah dan antara komen-komen mereka :

” Terima kasih Fatimah sebab muncul lagi. Rindu sangat nak dengar Fatimah membebe1, makin comel Fatimah sekarang.. “

” Syukur Alhamdullillah. Adorable smart Kelate UK girl is back. Dah besar Fatimah, makin cantik dan comel lah. rasa macam baru jer tengok video Fatimah yang awal-awal dulu tu.. “

” Rindunya nak dengar Fatimah kecek, gembira dapat tengok Fatimah kembali. Kita sengih terus bila tengok adik comel ni. Akh1rnya dapat tengok Fatimah beraksi depan kamera lagi.. “

” Terubat rindu kat Fatimah, dah lama sangat tak dengar celoteh Fatimah. You make me cry lah, ‘adik kakok’ long time no hear that.. “

” Alhamdulillah ternanti2 saya, mana h1langnya fatimah sekeluarga. saya mendoakan kesejahteraan sekeluarga di sana. Rindu sangat dekat Fatimah.. “

” Lamanya tak dengar cerita Fatimah, rasa gembira sangat Fatimah masih macam Fatimah yang dulu. Makin cantik dan dah matang Fatimah bercakap.. “

” Alhamdulillah akh1rnya, rindu sangat dengan Fatimah. Lama menyepi dah big girl Fatimah sekarang. Semua tercari-cari Fatimah, welcome back strong girl.. “

Agak lama masa yang diambil Fatimah untuk mendapatkan kembali kekuatannya, apa pun selamat kembali Fatimah. Pastinya celoteh Fatimah selepas ini dinanti-nantikan peminatnya. Semoga Fatimah sentiasa dilindungi Allah dan gembira selalu bersama keluarga tersayang.

Silakan SHARE..

Sumber : IG thefamily.uk

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..