” Tahniah Shiha. Cantik lah, ingatkan Rossa yang bertunang tadi.. ” – Netizen

Kongsi Video Mengenakan Busana Berwarna Putih Dan Kapsyen Menarik, Posting Shiha Zikir Telah Dibanj1ri Dengan Ucapan Tahniah. Cantik Betul Shiha, Nampak Seiras Macam Rossa Lah !!

Shiha Zikir, antara nama selebriti yang boleh dikatakan mempunyai bakat yang besar dalam industri seni. Bukan sahaja memiliki suara yang merdu, Shiha juga mempunyai bakat dalam bidang lakonan dan pandai membuat lawak secara spontan.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Shiha, telah berkongsi satu video yang memaparkan dirinya yang cantik dengan mengenakan busana berwarna putih. Selain itu, pada kapsyennya pula, Shiha turut meletakkan simbul cincin.

Perkongsian Shiha itu telah membuat ramai yang terkej0t. Shiha seolah-olah memberikan bayangan bahawa dirinya bakal mengakhiri zaman solonya. Sehingga kini perkongsian video tersebut telah mendapat ribuan tanda suka dan ratusan komen.

Namun, bagi yang hanya menonton video tersebut dan tidak scroll habis kapsyen Shiha pasti ‘terkena’. Hal ini kerana, di akhir kapsyen Shiha telah menulis bahawa video diambil ketika dirinya sedang sho0ting sebuah drama.

Jom tonton video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, ramai yang telah memberikan ucapan tahniah dan ada yang terhibur kerana sudah ‘terkena’ pr4nk oleh Shiha. Antara komen-komen menarik adalah :

” Aku tak nampak hashtag, tp ak dpt teka ni scam sbb Shiha tak pakai inai. Hahahaha Shiha ni memang arr.. “

” ¬†Tahniah Shiha, cantik lah ingatkan Rossa tadi yang bertunang. Brseri-seri wajah pun walaupun tunang t1pu2, haha.. “

” Shiha ni kalau tak kenakan orang memang tak sah. Aku antara yang terkena sbb just tengok video tak scroll hbs, haha haiyaaaa..¬† “

” Hahaha weyyy. Sikit lgi Aku nak merajuk tadi awat kahwin tak jemput. Rupanya sho0ting hahahaa lol lah.. “

” Omgg lawaanyaaa Shiha, serius ke tunang. Macam tak percaya jer. Hahahaaa. Hbs ayu lah tu muka yer.. “

” Cantik weyy, serius ingt Rossa tadi. Shiha ni makeup smple2 pun dah lawa ter0k.¬† Kalau betul bertunang, tahniah.. “

” Ciss, haha tak ade keje ke Shiha. Aku mat12 percaya tau. Nsb lah tunang olok2 je, kalau tak kecuwa aku.. “

” Ku ingatkan Rossa, rupanya r0sak eh Shiha rupanya. Hahaaa tahniah wlpn dah kena scam, nk juga ckp Shiha cantik.. “

” klau betullah, tahniah bertunang ke, Shiha Zikir semoga bahagia ke jannah ya. Cantik sangat berseri2.. “

Shiha ni memang kelakar lah, ada ja nak menghiburkan follower, tapi memang cantik Shiha dalam video tu. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak berharap semoga Shiha Zikir terus maju jaya dalam bidang nyanyian dan lakonan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Shiha Zikir

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..