” T0uching lah tengok dua beradik ni saling berpel0kan.. ” – Netizen

Video Anak-Anak Rita Rudaini, Airit Qaqa Arjuna Dan Airit Rayyan Rizqin Saling Berpel0kan Ketika Saat Mahu Berp1sah Undang Seb4k Ramai. Alahai Nampak Sangat Arjuna Berat Nak Lepaskan Abang Tersayang !!

Sebelum ini, pelakon jelita Rita Rudaini telah berkongsi video di akaun Instagramnya yang memaparkan Rita telah menghantar anak sulungnya, Airit Rayyan Rizqin ke sekolah berasrama penuh, Maktab Rendah Sains Mara (MRSM) .

Rita juga meluahkan rasa seb4k saat terpaks4 berjauhan dengan anak tersayang buat pertama kalinya meskipun perasaannya bercampur gembira kerana anaknya dapat ke sekolah berasrama penuh. Perkongsian video oleh Rita itu telah mengundang seb4k warganet.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram anak kedua Rita, Airit Qaqa Arjuna tidak ket1nggalan berkongsi video saat menghantar abangnya ke sekolah baru. Dalam video tersebut, Arjuna dan Rayyan saling berpel0kan saat mereka mahu berp1sah.

Selain itu, Arjuna telah berkongsi kapsyen menyatakan dia merindui abangnya. Melihat dua beradik ini yang tidak pernah sekali pun berp1sah dan terpaks4 berp1sah pertama kalinya sekali lagi telah mengund4ng seb4k di hati warganet.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-ratanya meluahkan rasa seb4k mereka dan mendoakan semoga kedua beradik ini diberikan kekuatan. Antara komen-komen tersebut adalah :

” So t0uching lah tengok dua beradik ni saling berpel0kan. Tak pernah berp1sah  dan kali ni terpaks4 juga, semoga Arjuna kuat ya sayang.. “

” Akrabnya mereka. Nampak sangat Rayyan ni abang yang baik, adiknya pun sayang sangat, nampak si adik berat nk lep4skan si abang.. “

” Alhamdulillah stay strong Rayyan , you’re the Imam to your family. X pe nnt adik pun ikut abg bljr kt sana. Belajar elok2 ye ank2 soleh. Make ur mom proud.. “

” Seb4k plak tgk betapa hebatnye keakraban 2 beradik ni. Tahniah abang, dapat masuk MRSM, buat adik, stay strong k sayang.. “

” Nampak sangat dua beradik ni anak baik2, nanti dah besar jaga ibu elok2 yea. Huhu sed1h lah tgk video ni, tba2 air mata pun berjurai.. “

” Cian adik dah tak dak kwn di rumah, mesti rasa sunyi kan. Takpa adik, jangan sed1h2, nanti mummy lagi sed1h.. “

” Alahai sayang, acik tengok pun tumpang menang1s. Sabar ye, nanti cuti abang balik rumah ya, adik jaga mummy baik2.. “

 ” Anak-anak penguat Rita, sed1h tengok saat perp1sahan mereka. Semoga Arjuna pun nanti akan ikt jejak abang, terus jadi anak yang soleh buat mummy.. “

Memang seb4k tengok dua beradik ini saling berpelokan. Wajah Arjuna memang jelas kelihatan betapa beratnya mahu melepaskan abang tersayang. Apa-apa pun, semoga anak-anak Rita ini akan terus membesar menjadi anak yang soleh dan menjadi anak-anak kebanggaan Rita.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Airit Qaqa Arjuna

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..