” Nasib tak tertanggal sekali rambut ori, haha.. ” – Netizen

Video Didie Alias Mengus1k Norlia Ghani Buat Ramai Terhibur. Sekali Norlia Melatah, Tak Pasal Diri Sendiri Mendapat, Haha !!

Meninjau ke akaun Instagram Didie Alias, perkongsian video Didie bersama pelakon, Norlia Ghani telah membuatkan ramai terhibur. Sejak ia dikongsikan, lebih 60 ribu jumlah tontonan diterima dan lebih 80 komen diberikan.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Didie sedang bersiap di hadapan cermin dengan memakai rambut palsu dan berkebaya merah. Manakala Norlia pula berada di atas katil sambil memerhatikan barang-barang di hadapannya.

Secara tiba-tiba, Didie sengaja mengej0tkan Norlia dengan duduk di katil. Hal ini membuatkan Norlia terkej0t dan secara spontan Norlia telah menarik rambut p4lsu Didie sehingga tercabut. Ad0i, melat4h rupanya mama Norlia ni.

Didie sendiri tidak menjangkakan yang dia akan terkena semula apabila mengus1k Norlia. Jangan dibuat main kalau mengus1k orang melat4h ni kerana mereka selalunya tidak sedar apa yang mereka sedang lakukan, hehe.

Jom tonton video di bawah ;

Di ruangan komen, ramai yang memberi komen dengan emoji ketawa. Antara komen-komen lain yang diberikan ;

” Kan nasib tak tanggal sekali rambut ORI hahaha.. Mummy perang4i eh.. kan dah kena.. puas ketawa, terbaik.. haha.. “

” Mak yek memang dasar betoll pec4h perut ketawa adoii la. Ahahahaa ku ulang byk kali mmg sak1t perut tgelak sorang sorang.. “

” Hihihi nakei.. lama tak jumpa didi.. masa kenduri babe nmpk dari jauh je.. B0ngek la mami ladydidiemsia klako kt mne2 je.. “

” Perhh melatah pulak mama norliaghaniofficial48 .. huru h4ra ni.. sak1t per0t aku gelak sakan ni.. haha.. aje dengan.. “

” Kan dah kena dgn makcik norliaghani, kena tarik rambut, kac4u lagi, tp kes1an mommy Didi.. lawak betul didie ni.. “

” Hahaa kuat nyak4t Kalau kena kat mak aku mmg kena dah “h4ntuuuu betolll” katanya.. haha.. kes1an mommy.. “

” Haha, kelakar lah.. sak4t lagi kan dah kena, memang mendapat sungguh lah.. nasib tak ditarik rambut betul.. “

Ada sahaja perkara yang menghiburkan daripada Didie ni. Tak pernah tak kelakar perkongsian Didie di Instagram. Tak pasal ter ‘ kant0i’ pula lat4h mama Norlia. Dua-dua apabila bergabung memang kelakar sangat lah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Didie Alias

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..