” Mama ke kakak ni, congrats Janna.. ” – Wany Hasrita

Janna Nick Kongsi Gambar Menghadiahkan Ibu Tersayang Sebuah Kereta Mewah Untuk Kali Kedua. Namun Wajah Ibu Janna Raih Perhatian Peminat. Wah Cantiknya Ibu Janna, Nampak Macam Kakak Dan Adik Je !!

Nama pelakon dan pengacara cantik, Janna Nick semakin mekar dalam industri hiburan tanahair. Janna merupakan salah seorang selebriti yang mempunyai ramai peminat. Sehingga kini Janna memiliki sebanyak 6.2 juta pengikut di Instagram yang mengikuti perkembangan kerjaya seninya.

Pada tahun 2018, Janna pernah memberi kej0tan menghadiahkan ibu kesayangannya yang dikenali dengan nama Mama Scha sebuah kereta mewah sempena hari kelahiran ibunya yang ke 44 tahun pada ketika itu.

Hasil tinjauan terbaru kami di Instagram, Janna berkongsi gambarnya bersama ibunya di hadapan sebuah kereta yang berwarna hitam dan dipasangkan reben merah yang besar. Dalam kapsyen yang ditulis, Janna menyatakan yang dia sekali lagi ingin menghadiahkan kereta buat ibunya.

Namun kali ini biarlah Mama Scha sendiri yang memilih kereta kegemarannya. Janna turut memaklumkan sebelum ini dia menghadiahkan ibunya kereta yang merupakan pilihan hatinya sendiri. Selain itu, Janna meluahkan rasa sayang dan mengucapkan terima kasih kerana ibunya sering mendoakan untuknya.

Ikuti perkongsian Janna di bawah :

Namun ramai yang memuji kecantikan ibu Janna dan nampak masih muda serta menyamakan mereka seperti adik beradik. Peminat turut memuji cara Janna membahagiakan ibunya. Antara komen-komen yang diterima :

” Mama ke kakakkk niii.. Congrats Janna.. ” – Wany Hasrita

” Lawanyaaa mama.. Alhamdulillah murah rezeki u.. Segak nyer mama dia.. Alhamdulillah. Jadi anak yang baik. Berkat hidup.. Mudanye mak awak.. “

” Alhamdulillah rezeki mama.. ini lah anak solehah mama scha dari dulu lagi.. selalu usaha yang terbaik nak beri yang terbaik untuk mama & adik beradik dia. Power jannah.. “

” Semoga sentiasa murah rezki n dalam rahmat Allah, Jannah n Mamascha.. Mama ke Kakak Ni ? Cantiknya mama Janna.. Cantik dua dua ya.. “

” Anak yang baik sentiasa membahagiakan ibunya. Kak Rozie bangga dgn Janna dan tumpang gembira. Love you Adikku.. “

” Alhamdulillah, teruskan berbakti sehingga akhir hay4t nanti. Moga dirimu terus menjadi anak yang taat pada perintah Allah dan rasulnya serta kedua ibubapa.. “

” Comelnya mama dia.. you’re inspired me a lot Nurul Jannah.. doakan saya suatu hari nanti jadi anak yg berguna jugak taw.. love you.. “

” Wah mude lgi mama jannanick ni.. Lawoo mama.. macam adik, akak je.. Cantikk nya kak janna, mama kak janna pun cantik.. Janna cantik mcm mama dia.. “

Tanpa seorang ibu dan juga doa daripadanya siapalah kita. Sebagai anak, pastinya Janna ingin melakukan yang terbaik dan membahagiakan ibunya. Semoga Janna dimurahkan rezeki dan dipermudahkan urusannya serta berjaya dalam apa jua bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG jannanick

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..