” Mak gelak ja tengok perang4i ting t0ng anak, haha.. ” – Netizen

Video Fikry Ibrahim Menyak4t Ibunya Ketika Berada Di Sebuah Taman Buat Ramai Terhibur. Suka Betul Lah Kac4u Mak, Lawak Lah Fikry Ni !!

Bagi yang mengikuti perkembangan pelakon Fikry Ibrahim pasti mengetahui Fikry sering berkongsi video bersama ibu tersayang, Bibi Zaleha. Malah sejak ibunya tidak sihat, Fikry lebih memberikan tumpuan menjaga ibunya untuk kembali sihat.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram, Fikry telah memuatnaik satu video menyak4t ibunya ketika berada di sebuah taman. Kedengaran Fikry telah memangil ibunya dengan panggilan ‘ Mak Cik ‘. Kemudian Fikry telah bertanya pula di mana anak makcik kepada ibunya.

Setelah mendengar kata usikan itu, kelihatan ibu Fikry terus tertunduk sambil menutup mulut menahan ketawa dan meminta agar Fikry tidak lagi mengus1knya. Perkongsian video itu telah mendapat perhatian warganet yang rata-ratanya sangat terhibur melihat usikan Fikry terhadap ibu tercinta.

Sehingga kini, video Fikry menyakat ibunya telah mendapat belasan ribu tanda suka dan ratusan komen sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram. Alahai Fikry ni memang kalau tak menyak4t memang tak sah, ada sahaja ideanya nak kac4u ibu.

Jom tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, selain meluahkan rasa terhibur, warganet turut memuji cara Fikry menjaga ibunya. Antara komen-komen menarik adalah :

” Mak gelak ja tengok perang4i ting t0ng anak, haha. Hang memang lawak lah Fikry, aku yang tengok pun tak larat gelak.. “

” Nasib lah makcik dapat anak kelakor, seronok tengok Fikry bahgiakan mak, anak yang baik dan soleh ni, alhamdulillah.. “

” Suka mengusik je kerjanyaa, semoga mak Fikry sentiasa diberikan kesihatan yang baik, bahagia bersama Fikry selalu, amin.. “

” Comey makcik nooo, bedak gebu gebas. Allahu tringat arw4h mak. Dlu arw4h mak pun suka pakai bedak gebu mcm ni.. “

” Makcik mesti hari2 duk gelak kan, bahagianya. Comeyy mak pun duk terhibur anak menyakat tak berhenti, haha.. “

” Apa nak kataa noh dapat anak suka menyakat, hehe takpa la makcik layankan saja lah. Fikry memang anak yang baik selalu menghiburkan maknya.. “

” Kalo tak kac4u mak dia bkn Fikry namanya. Comei je mak dia senyum sabar jelah melayan perang4i anak dia hihi.. “

Comel je tengok ibu Fikry ketawa bila tengok anak tersayang asyik menyak4t. Apa-apa pun semoga ibu Fikry sentiasa dalam keadaan sihat selalu dan semoga Fikry sentiasa dipermudahkan urusan serta berjaya dalam bidang yang diceburinya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG fikryibrahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..