Connect with us

Artis / Selebriti

” Macam sed1h pula bila tengok dan hayati betul-betul.. ” – Netizen

Video Shukri Yahaya Melepaskan Rindu Kepada Anak-Anak Buat Ramai Tersentuh Hati. Nampak Sangat Shukri Seorang Bapa Yang Penyayang. Anak-Anak Pun Manja Sangat Dengan Shukri. Sweet Moment !!

Meninjau ke akaun Instagram isteri Shukri Yahaya iaitu Tya Adnan, perkongsian sebuah video yang memaparkan Shukri melepaskan rasa rindu kepada anak-anaknya iaitu Aaira Ameena dan Maleeq Mikayl telah meraih perhatian ramai.

Video yang dirakamkan di ruang tamu rumah ketika Shukri pulang ke rumah turut membuat netizen rasa tersentuh. Ada yang membuatkan mereka teringatkan suami atau bapa yang telah tiada. Momen sebegini amat bermakna.

Pastinya anak-anak Shukri menantikan kepulangan Shukri walaupun hari sudah lewat malam. Shukri memel0k dan mendukung kedua-dua anaknya. Aaira dan Maleeq juga dilihat sangat manja dengan bapa mereka.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 11 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik. Bagi ibubapa yang sibuk bekerja, pastinya waktu malam sahaja dapat meluangkan masa bersama anak-anak.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen. Ada yang berasa seb4k dan ada juga yang memuji sikap penyayang Syukri. Antara komen-komen yang diberikan :

” Ya Allah tgok video ni ingat kat arwah suami.. arw4h bru meninggal 4hari.. rindu sgt2 kt arw4h… Alfatihah.. “

” Macam sed1h pula bila tengok dan hayati betul-betul.. sos0k ayah yg penyayang dan bertanggung jawab, semoga bahagia sampai ajal memisahkan.. ”Β 

” Ayah kesayangan anak2 dunia akhirat sibuk sekali anak paling utama amanah allah.. Anak2 manja ayah.. “

” Ayah penyayang anak2 bahagia.. Didoakan bahagia ke jannah Aamiiin.. Enjoy and appreciate every moment you have.. “

” Alaaa lagu sedihnya. so Β sweet anak2 manja dgn ayahnya..Β Mcm anak2 saya.. ayah balik dua2 tunggu depan pintu nak peluk ayah.. “

” I feel you tyaadnan husband p shoot berminggu makan berbulan kadang kita aloneΒ hilang sat tempat bermanja naa.. “

” Anak anak rindu ayah sgt shukriyahaya.. Moga membesar menjadi anak kebanggaan ayah n mumny.. “

Momen sebegini sangat sesuai untuk diabadikan sebagai kenangan buat anak-anak apabila mereka dewasa kelak. Kasih seorang bapa sama juga seperti si ibu. Semoga keluarga ini sentiasa bahagia sehingga ke syurga.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Tya Adnan, Shukri Yahaya

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright Β© Berita Kopak

##FREAKOUT