” Ikut abah ni gayat.. ” – Jep Sepahtu

Video Anak Jep Sepahtu, Dariya Inara Yang Gayat Bermain Gelongsor Mainan Mencuit Hati Peminat. Reaksi Muka Gayat Dia Tu Alahai Comel Sungguh !!

Jep Sepahtu bukan nama asing lagi. Mengakhiri zaman bujangnya dengan menikahi Sari Yanti, pasangan ini menjadi idola ramai keran asikap merendah diri dan budiman mereka. Keluarga Jep dan Sari dilabel sebagai keluarga contoh oleh para peminat.

Jep yang memiliki seorang anak perempuan bernama Dariya Inara sering menyebutnya sebagai anak abah. Gerak geri dan perangai Dariya banyak yang mirip dengan abah Jepnya ini. Memiliki wajah comel dengan mata besar seperti Sari Yanti, Dariya menjadi si cilik kesukaan ramai.

Baik Jep mahupun Sari akan berkongsikan gelagat Dariya di akaun Instagram masing-masing sebagai simpanan dan memori untuk dilihat bersama peminat. Sari yang kini sarat hamil anak keduanya dijangka bersalin selepas sambutan Aidilfitri nanti dan Dariya bakal bergelar kakak.

Menerusi akaun Instagram, Jep Sepahtu telah berkongsikan satu video yang memaparkan gelagat Dariya Inara sedang bermain. Dariya yang teragak-agak dan kelihatan sedikit tak0t di wajahnya untuk turun dari gelongsor mainan buat peminat terhibur. Gayat rupanya !

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Dariya ini mencuit hati peminat. Antara komen-komen mereka :

” Abah cakap go.. Dariya pun cakap go go.. Tapi tak turun-turun tadi.. “

” Muka tak yakin tuu.. “

” Nampak sangat tak0t dia tuu hahah.. “

” Awat comel sangat ni dariya. Dah makin beso dah anak abah ni. Yerlah sikit lagi nak jadi kakak kan.. “

” Yo lah anak abh. Dah goman abah eh kan.. Osah eh lah ko jep oiii.. “

” Abah dah ganyut.. Dia punya wow tu lambat sikit.. Orang dah kat bawah baru wow keluar.. “

” Kalau ikut abah ter0k sangat.. Panjat pokok taugeh pun gayat.. “

” Ayah muka ja g4ngster.. Tak sangka tak0t gay4t rupanya huàaaa.. “

Alahai Dariya muka cu4k dan tak0t pun tetap comel. Bukan main lain sebut ‘go’ tapi tangan pegang ketat lagi tak berani turun. Comel sungguh lah Dariya. Apa pun, kemi di Berita Kopak berharap agar Dariya sentiasa sihat dan di bawah lindungan Allah selalu. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Jep Sepahtu, IG Sari Yanti

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..