” Gos0k mata banyak kali tengok, sebijik sama eh muka.. ” – Netizen

Video Dan Gambar Sambutan Ulangtahun Kelahiran Anak Perempuan Balkisyh Semundur Khan, Nur Qalesya. Samanya Muka Anak Dengan Mak Ni !!

Pelakon wanita berasal daripada negeri di bawah bayu, Sabah yang bernama Balkisyh Semundur Khan antara pelakon drama yang sering mendapat perhatian. Mendirikan rumahtangga buat kali keduanya Disember tahun lalu, Balkisyh sudahpun mempunyai 2 orang anak hasil perkahwinan terdahulunya.

Meninjau akaun Instagram Balkisyh, telah dikongsikan gambar-gambar dan video sambutan ulangtahun kelahiran anak perempuan sulungnya, Nur Qalesya dalam 2 posting yang berbeza. Balkisyh memberitahu anak gad1snya ini telah genap 12 tahun usianya.

Memiliki wajah yang sangat iras dengan Balkisyh, Qalesya dikatakan peminat seperti melihat Balkisyh versi remaja. Saling tidak tump4h wajah anak dan ibu ini terutamanya bahagian mata, hidung dan senyuman mereka.

Dalam video pendek tersebut pula, Balkisyh memberitahu Qalesya sangat menggemari kartun anime sehinggakan keknya juga diletakkan kartun tersebut. Suara Qalesya juga kedengaran sama seperti suara ibunya ini. Qalesya turut memberitahu tulisan di atas kek itu ters1lap sepatutnya 12 tahun bukannya 10 tahun.

Jom tonton video di bawah :

(Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Wajah manis Qalesya ini telah mendapat perhatian daripada peminat. Ramai yang mengatakan wajah mereka berdua seperti kembar. Antara komen-komen peminat :

” Beb kalau h4ng tak boleh sho0t, anak h4ng boleh ganti haha. Sebijik muka mak ni, dengan cara cakap pun sama weh.. “

” Cantiknya dia, c0py paste mak betul si kakak ni. Like mother, like daughter. Mom and daughter exactly the same.. “

” Pakej lengkap ni, lawa serupa dengan mak muka. Mulut pun petah berkata-kata, kalau tak tengok video memang ingat suara Balkisyh. Kembar mak dengan anak ni.. “

” Wah anak dar4 dah macam mama dia, sebijik anak butir mama ni. Segak macam mama dia la, suka tengok makin manis tuannya bila besar.. “

” Dah besar Qalesya, makin cantik dan iras dengan Balkisyh lah. Macam kembar pun ada ish. Sopan je bercakap, ni kalau tak tengok betul-betul ingat Balkisyh dah haha.. “

” Wah anak dar4 sis cantik amat macam mamanya. Semua samalah dari muka dengan suara, tak boleh nak beza mana mak mana anak, sama kembar ni.. “

” Cun nya anak dar4 Balkisyh ni, c0py paste sangat. Dua-dua comey dooh, ke mana tump4hnya nasi kan. Guna mesin phot0stat apa lah ni, semua sama sangat.. “

” Gos0k mata banyak kali tengok, tak boleh beza mana anak mana mak. Sebijik sama eh muka, nasib tak tertuk4r haha. Macam tengok bayang dalam cermin je ni.. ” 

Sudah mahu meng1njak ke alam remaja anak gad1s Balkisyh ini. Memang benar kata peminat, nampak serupa sangat wajah mereka berdua. Mak dan anak, sama-sama cantik. Apa pun, selamat hari lahir Qalesya dan semoga bergembira selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Balkisyh Semundur Khan 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..