” Ehem-ehem, siapa tu Mawar.. ” – Netizen

Muatnaik Gambar Terbaru Di Instagram, Perkongsian Mawar Karim Buat Ramai Yang Teruja. Wahhh Siapa Kat Sebelah Tu Mawar, Semoga Berbahagia !!

Si jelita ini sangat dikenali wajahnya dengan jenama tudung terkeal, Fareeda. Mawar Karim antara selebriti yang mempunyai ramai peminat dan pernah bergelar isteri kepada pelakon dan usahawan, Fizo Omar. Mawar juga mempunyai seorang anak perempuanĀ  bernama Wan Maryam.

Meninjau akaun Instagram Mawar, telah dikongsikan sekeping gambar Mawar yang berlatar belakangkan pantai. Apa yang menarik, kelihatan tangan seseorang yang dihulurkan ke arah Mawar. Mawar turut menulis di kapsyennya tentang ucapan sempena tahun baru 2021 yang bakal menjelma esok.

Mawar sememangnya seorang yang optimis dan cekal orangnya. Mawar juga seringkali diundang sebagai jemputan untuk membicarakan tentang perihal perniagaan dan cabaran sebagai seorang ibu tunggal. Mawar yang sentiasa ceria dan gembira ini juga sangat aktif di media sosial.

Sering berkongsi tentang perihal anaknya Maryam, Mawar juga gemar berkongsi video dan tutorial memasak untuk followers nya. Sehingga kini, Instagram Mawar sudahpun diikuti seramai 1 juta orang pengikut. Orang cantik dan peramah pastinya ramai peminat yang menyenangi.

Jom baca perkongsian di bawah :

Perkongsian Mawar ini menarik perhatian dan membuatkan peminat mula berteka teki dan mengus1k Mawar. Antara komen-komen mereka :

” Perempuan yg baik untuk lelaki yg baik. InshaAllah kita doakan kak Mawar. Moga yg terbaik buat mawar dan maryam.. “

” Alhamdulillah, setiap orang berhak bahagia. Kita doakan Mawar dapat jodoh yang haqiqi dan menyayangi Mawar.. “

” Tak kira lah siapa jodoh mereka.. saya doakan yg terbaik n till jannah. Tahniah mawar, gaya mau cepat tuuu. satg dikeb4s orang chek… hehe kenduri jamu nasi kandaq kami mai.. “

” Ehh dah ada boyfriend baru.. tahniah hehe. wahhhh wah moga cpat naek pelaminn mawar.. Perempuan yg baik untuk lelaki yg baik… semoga mawar dpat jodoh yg baik lepas ni.. “

” Alhamdulillah.. happy for u mawar. Yeahh maryam nk dpt daddy bruuu. Cantik mawar Alhamdulillah. Moga dipermudahkan segala urusan.. “

” Ehem-ehem, sapa tu Mawar hehe. Semoga mawar dh jmpa seseorg yg baik untuk mawar… mawar berhak untk bahagia.. “

” Moga dipermudahkn urusan jdoh mawar, kami tak sabaq nk tgk mawar naik pelamin skali lg.. Sy pun doa yg terbaik buat Mawar… semoga bertemu jodoh org yg baik-baik.. “

Ramai sungguh yang sayang dan mengambil berat dengan perkembangan Mawar ini. Andai sampai jodoh Mawar dengan sesiapa pun, semoga si dia seorang yang penyayang dan mampu menjaga Mawar dan Maryam dengan baik. Semoga berbahagia Mawar.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mawar Karim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..