Connect with us
HAN RIVER Vacuum

Artis / Selebriti

” Dah masuk 37 minggu dah. So kiranya anytime from now lah.. ” – Fizo Omar

Fizo Omar Kongsi Gambar Raya Tahun 2022 VS 2023 Dengan Isterinya, Fazeera Nazri Yang Sarat Mengandung Raih Perhatian Ramai. Wah Tiap Kali Raya Pregnant. Abe Joe Siap Tanya Tahun Depan Raya Bulan Berapa, Nak Timing Siap-Siap. Hehe !!

Meninjau ke akaun Instagram Fizo Omar, perkongsian terbaru Fizo telah meraih perhatian ramai. Fizo telah memuatnaik gambar raya pada tahun 2022 dan 2023 serta menyatakan tema raya mereka selama dua tahun ini bertemakan sar4t mengandung.

Ini kerana isteri Fizo iaitu Fazeera Nazri sedang sar4t mengandung setiap kali tiba hari raya. Nampaknya Fazeera hanya boleh bergaya dengan baju mengandung sahaja dan tidak boleh mengenakan baju kebaya, hehe.

Shawl Airis

Pada tahun lepas Fazeera sedang sar4t mengandungkan Wan Khaleeda, manakala tahun ini pula sedang sar4t mengandung cahaya mata kedua pula. Kandungan Fazeera sudah pun mencec4h 37 minggu yang mana bila-bila masa sahaja akan bersalin.

Fizo turut menghargai peng0rbanan isteri yang sanggup melahirkan lagi zuriat buatnya. Fizo sempat lagi bergur4u untuk menambah lagi cahaya mata pada tahun hadapan dan ingin mengekalkan tema hari raya yang sama.

Baju Barbie

Jom lihat perkongsian di bawah :

( Klik butang KANAN -> untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Kalau jenis subur ni lepas pant4ng je kena buh iucd kalau tak lekat lagi mak saya kata .. adik saya tiap2 taun lekat selang setaun anak dia 4 org .. “

” Alhamdulillah. Rezeki berganda. Fizo kena pandai ambil hati isteri dan jangan buat perangai pula ya. Tahniah semoga dipermudahkan kelahiran baby baru. Aamiin.. “

Arab Shawl

” Rezeki yang sentiasa mencurah-curah, semuga Allah merahmati anda sekeluarga… Aamin.¬†Boleh jee beranak setahun sorng,suami kena pandai cerdik,bantu sama isteri, jgn lepas tangan.. “

” Fizo oh fizo… perempuan atau ibu … mmg hebat… multitasking… moga kekal bahagia hingga ke Jannah.. “

” Rezeki Fizo dan isteri..nak beranak setahun sorang pun tk jadi masalah kalau yg empunya diri n suami redho. Dia org pun dah ada plan sendiri… “

” Tahun depan tema baju preggy warna apa pulak. Moga dimurahkan rezeki. Ramai anak ni rezeki mcm saya ada 7 anak.. Alhamdulillah keluarga bahagia.. “

” Alhamdulillah murah rezeki Semoga dipermudahkan.2024 sarat megandung lagi tak ? Cantikkkk betul faz ni. May Allah ease everything.. “

Kami di Berita Kopak mendoakan semoga dipermudahkan segala urusan buat Fizo dan Fazeera dalam menyambut cahaya mata kali ini. Semoga segalanya selamat dan dipermudahkan bersalin buat Fazeera nanti. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Fizo Omar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Makeup Toys

BAWAL INSTANT TIE BACK

Kaftan

Trending

Muslimah Casual

Copyright © Berita Kopak

%d bloggers like this:
##FREAKOUT