” Cantik, sekali pandang macam Mila AF. Dua kali pandang macam Puteri Sarah.. ” – Netizen

Video Majlis Merisik Aiman Tino Dengan Wanita Pilihan Hatinya Raih Perhatian Ramai. Wah Cantik Dan Manis Sungguh Bakal Isteri Aiman Ni. Tahniah Aiman !!

Meninjau ke akaun Instagram Era.je, perkongsian sebuah video yang memaparkan majlis merisik Aiman Tino dengan wanita pilihan hatinya telah meraih perhatian ramai. Video ini telah dimuatnaik oleh Aiman di Instastory miliknya.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan sesi menyarung cincin merisik. Bakal isteri Aiman juga nampak sangat cantik dan manis mengenakan persalinan pakaian berwarna hitam dan memakai selendang di kepala.

Sememangnya sama cantik dan sama padan pasangan ini. Pastinya ramai peminat tidak sabar untuk mengenali dengan lebih rapat lagi pilihan hati Aiman ini. Pandai Aiman menyorokkan kisah cintanya daripada pengetahuan media.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 9 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik dalam temph 6 jam lalu. Di ruangan komen juga dihuj4ni dengan ucapan tahniah daripada warganet.

Jom tonton video di bawah :

Ramai memuji wanita pilihan Aiman ini sangat cantik dan manis orangnya. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Aiman tak hajak aku pon.. cantik orangnya.. tahniah.. congrats mann.. radin kena kahwin dulu ehehehe radin_era.. “

” Comel sekali pandang macam Mila AF.. Hadir amik aura sikit. Mana jodoh ni .. Bagus. tak yah buang masa bercinta lama2..¬† “

” Congrats official_aimantino .. Jangan lupa jemput.. aku tengok live bakal bini dia semalam, shomel, cantikk.. “

” Alhamdulillah tahniah buat official_aimantino semoga dipermudahkan segala urusan¬†era.je .. cantik betul.. “

” Waa manis calon isterinya, tahniah aiman tino.. ramai artis kahwin eeh bila agaknya saya nak kahwin pula.. “

” Dua kali pandang macam puteri sarah.. aaminn alhamdulilah.. nak kawen jugak.. orang kampung aku ni.. “

” Wow Tahniah Makjah and fams.. Alhamdulillah tahniah . Semoga Allah permudahkan semua.. lawa, muka manis.. “

Cantik dan manis pilihan hati Aiman. Kami di Berita Kopak turut mengucapkan tahniah kepada Aiman Tino dan juga bakal isterinya. Semoga apa yang dirancang selepas ini berjalan lancar sehingga ke jinjang pelamin. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Era.je, Aiman Tino

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..