” Cantik berserinya Sherry sekarang, lain la dari dulu.. ” – Netizen

Wajah Terkini Pelakon Sherry Ibrahim Raih Perhatian Peminat. Alahai Makin Lawa Lah Sherry. Beza Jauh Dengan Dulu !!

Bintang utama drama bersiri Teduhan Kasih, Sherry Ibrahim bukan nama baru dalam dunia lakonan. Pernah menjadi duta kosmetik sebelum ini, wajah manis Sherry sering dilihat dalam iklan pr0duk tersebut. Tidak hanya sebagai pelakon, Sherry turut mengusahakan spa kecantikan.

Meninjau akaun Instagram Sherry, telah dikongsikan sekeping gambar yang memperlihatkan wajah terkini Sherry. Menulis di kapsyennya permulaan yang baik untuk 2021, Sherry terlihat anggun dalam baju kurung modennya itu. Semakin cantik dan manis wajahnya, Sherry seorang yang sangat menjaga privasinya terutama hal yang berkaitan dengan teman istimewa.

Sherry pernah berkata kepada Portal Berita Harian bahawa selagi tidak ada ik4tan yang sah, Sherry lebih memilih untuk tidak terbuka mengenai teman lelakinya. Berjanji akan mended4hkan wajah pencur1 hatinya itu kepada umum apabila tiba saatnya, sehingga kini ianya masih menjadi teka teki peminat.

Walaupun jarang kelu4r dalam drama di kaca TV, aura Sherry masih lagi kuat dan Sherry mempunyai pengikutnya yang tersendiri. Perkembangan karier dan perniagaannya banyak dikongsikan di akaun sosial Instagramnya untuk bacaan peminat.

Jom baca perkongsian di  bawah :

Wajah jelita Sherry ini menarik perhatian peminat dan ramai yang memuji kecantikannya sekarang. Antara komen-komen peminat :

” Masya Allah terpancar cantik luar dan dalam Sherry ni. Happy new year babe.. Elokkk sangat cantik dia.. “

” Cantik berserinya Sherry sekarang, lain la dari dulu. Berbeza sangat tengok, makin cun melecun gitu.. “

” Wow manisnya Sherry, selamat tahun baru. Makin cantik la dia, Semoga segala yang baik-baik untuk 2021.. “

” So pretty, happy new year. Lain la muka kak, nak macam Hannah Delishah.. cantiknya, baju pun cantik sesuai dgn org nyee. sesuai dgn kulit shery.. “

” Wow cantik, so cute and beautiful Sherry. Senyuman tu boleh jat0h hati ter0k tau.. Cantiknya dh mcm pgantin aje.. “

” Comeynya awak, kulit memang sangat cantik. ooooooo super g0rgeous, makin hari makin cantik. Tak jemu mata memandang, melting gitu.. “

” Pretty, so cantik la my kakak ni. G0rgeous sangat Sherry, beza sangat-sangat dengan muka dulu tapi tetap manis dan cun.. “

Memang terserlah wajah jelita Sherry kini, maklumlah pemilik salun dan spa, pastinya sentiasa nampak cantik dan berseri. Apa pun, semoga tahun 2021 membawa 1000 kebahagiaan untuk Sherry dan segala impian dan harapan dimakbulkan Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sherry Ibrahim 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..