” Bertuah punya budak. Ko memang suka main air kan. Haha.. ” – Netizen

Video Gelag4t Anak Adam Corrie, Adam Fateh Lee Menuang Air Di Atas Kepala Buat Ramai Terhibur.  Dah Kenapa Tu Fateh ? Pan4s Ker ? Kelakar Lah Fateh Ni !!

Melihat gelagat si kecil yang kian membesar sudah pasti menghiburkan. Malah membesar anak di depan mata juga satu nikmat yang harus dihargai oleh kita yang bergelar ibu bapa. Ketika ini lah anak-anak kecil yang kian membesar memerlukan kasih sayang dan perhatian daripada kita.

Seperti anak pelakon Adam Corrie iaitu Adam Fateh Lee, sering dikongsikan keletahnya yang begitu bijak di laman media sosial turut mencur1 perhatian ramai warganet. Siapa sangka penantian hampir 10 tahun, Adam dan juga isterinya Fazema dapat merasai nikmat bergelar ibu dan bapa pada tahun 2018.

Kehidupan pasangan ini terus berubah sama sekali dan makin bahagia dengan hadirnya Adam Fateh. Ditatang bagai minyak yang penuh, Adam membesar dengan baik sekali. Dilahirkan sebagai anak selebriti, sudah pasti Adam Fateh juga turut dikenali ramai.

Terbaru, menerusi perkongsian di Instagram milik Adam Fateh yang dikendalikan oleh kedua ibu bapanya, telah berkongsi satu video yang memaparkan Fateh sedang bermain bekas minuman air. Paling menghiburkan, Fateh telah menuangkan bekas air tersebut di atas kepalanya.

Jom tonton perkongsian video oleh ibu Fateh di bawah ini :

View this post on Instagram

Bestnyaaaa …. segar… . . #adamfatehlee

A post shared by Adam Fateh Lee (@adamfatehlee) on

Gelag4t Fateh dalam video itu telah menghiburkan rata-rata netizen yang menonton video itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Bahagia kau ye dik.. “

” Ala.. Comelnya Fateh.. “

” Hahhh dia buat kicap ya  ni klau ank menakan saya bwat mcm ni mesti mak saya mar4h.. ” 

” Yahoo dapat basah kan kepala.. Panas sgt hari ni.. “

” Budak2… Sabar aje… Hahaha.. “

” Ya allah Fateh… Fateh buat apa tuuuu

” Bertuah punya budak.. Ko memang suka main air kan.. Haha.. “

Alahai.. Comel betul Fateh. Panas ker tu ?? Sampai siramkan kepala dengan air. Hahaha.. Nikmat betul dia dapat tuang air atas kepala. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Fateh membesar dengan sihat, dan menjadi anak yang soleh buat kedua ibu bapa. Aamin.

 

Silakan SHARE..

Sumber : IG Adam Fateh, Adam Corrie

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..