Connect with us
Baju Budak

Artis / Selebriti

” Berisi cantik cara berisi, dah kurus cantik cara kurus.. ” – Netizen

Gambar-Gambar Penampilan Terbaru Fasha Sandha Ketika Hadir Ke Sebuah Majlis Raih Perhatian Peminat. Wah Kurusnya Fasha, Dah Macam Zaman Anak D4ra Dulu. Cantik Sangat !!

Nama pelakon Fasha Sandha tidak perlu diperkenalkan lagi. Bukan sahaja memiliki wajah yang manis dipandang, malah Fasha juga antara pelakon yang mempunyai bakat besar dalam bidang lakonan dan sudah lama dalam industri seni tanah air.

Meninjau di akaun Instagram, Fasha telah memuatnaik beberapa gambar ketika hadir ke sebuah majlis. Kelihatan dalam gambar tersebut Fasha telah mengenakan jubah berwarna hitam dan silver serta ditemani oleh ibu tersayang.

Tealive

Manakala menerusi posting lain adalah video Fasha sedang ditemuramah oleh rakan-rakan media dan sesi Fasha bergambar serta memberikan sedikit ucapan kepada yang hadir pada majlis tersebut. Perkongsian terbaru Fasha ini telah mencur1 perhatian peminat.

Ada yang menyatakan Fasha sudah kelihatan semakin kurus berbanding sebelum ini. Bukan itu sahaja, wajah cantik Fasha juga turut menjadi perbualan ramai. Sehingga kini, gambar-gambar Fasha telah menerima ribuan tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

High Heel Sandals

Ikuti perkongsian di bawah ini :

( Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai perkongsian oleh Fasha ini dan mereka telah memuji kecantikan Fasha. Antara komen-komen menarik adalah :

” Berisi cantik cara berisi, dah kurus cantik cara kurus.. Cantik betul, sekali tengok macam zaman anak dara dlu2 lah.. “

Tudng Kyra

” Aura Fasha semakin menyerlah, muka Fasha yg manis ni pandang tak jemu tau.. Comel sgt dgn Mamasandha nampak muda.. “

” Cantiknya dari dulu sentiasa cantik.. Dah kurus lagi bertambah cantik. Love you Fasha, semoga segalanya dipermudahkan.. “

” Semoga segala kebaikan yg dear berikan pada orang keliling akan meluaskan rezekimu juga memudahkan segala urusanmu.. “

” Hati dia baik menjadikan dia cntik.. Itu lah ayat¬† yang sesuai untuk wanita yang bernama Fasha, cantik sangat2.. “

” Makin cantik sejak kurus.. Nmpk fresh n young lah Fasha.. Kita yang perempuan ni pun tengok rasa tak jemu.. “

” Cantiknya Kak Fasha, terus nampak awet muda lah bila kurus.. Tak nampak pun usia dah 30 tahun lebih.. “

Alahai makin langsing badan Fasha sekarang, tidak seperti ibu yang sudah beran4k tiga lah. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap semoga Fasha terus diberikan kesihatan yang baik dan segala urusan Fasha sentiasa dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG fashasandha

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Continue Reading

Legoland

BAWAL INSTANT TIE BACK

Mermaid Balloons 2

Trending

Kids Denim

Copyright © Berita Kopak

%d bloggers like this:
##FREAKOUT