” Amboi meriahnya, buka sekolah tadika PKP ke Reen Rahim.. ” – Netizen

Reen Rahim Kongsi Video Bermain Permainan Lamb0ng B0tol Mineral Bersama Dengan Anak Buahnya. Nampak Seronok Dan Meriah Suasana !!

Pelakon Reen Rahim yang dikenali dalam drama bersiri Pujaan Hati Kanda merupakan antara pelakon yang di minati ramai. Reen bukan saja memiliki wajah yang cantik tetapi juga seorang yang terkenal dengan sikap humor bersahajanya.

Meninjau ke laman Instagram milik Reen, telah dikongsikan sebuah video di mana Reen bersama dengan beberapa orang anak buahnya sedang bermain bal1ng-bal1ng botol air mineral. Untuk makluman, permainan lamb0ng botol adalah permainan di mana pemain perlu melamb0ng botol tersebut dan membuatkan botol tersebut berdiri tegak.

Sekiranya botol tersebut t1dak tegak, pemain lain akan membuat lambungan. Ketika melambong kali pertama, botol yang lamb0ng Reen boleh berdiri kembali membuatkan mereka terkej0t dan bersorak keseronokan. Dapat dilihat Reen berasa bangga dan menari dengan kegembiraan.

Kemudian mereka menyuruh Reen membuat lambungan kali kedua. Pada lambungan kedua, botol tersebut t1dak dapat berdiri tegak membuatkan mereka bertepuk tangan dan ketawa beramai-ramai. Ceria betul suasana yer. Perkongsian ini telah mendapat pelbagai reaks1 daripada peminatnya.

Jom tonton video di bawah :

Meninjau ke ruangan komen, rata-rata peminatnya berasa terh1bur melihat gelag4t Reen yang ceria dan suka mengus1k. Reen nampak begitu mesra bersama anak buahnya dan ada yang berselor0h mengatakan Reen nampak sebaya dengan anak buahnya. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

” Seronok lihat awak mesra dengan kanak kanak.. Alangkah baiknya jika awak menjadi ibu kepada anak anak kita nanti.. “

” Ramainya ank buah memang seronok.. Sume nmpk sebaya.. Patutlah aku tunggu reen kat rotikaya hari ni tak de pun rupa2nya duk main ngan anak2 kat sini.. “

” Wah kat sini rupanya Reen Hanekoma.. Haha lawakla suka tgk reen.. Panj4ng ak4l suka mengus1k happy ceria selalu.. Cukupla klau ada sorang mcmni dlm family.. “

” Forever young sis.. Hahaha.. Reen mmg comel bila main dngn bud4k.. Tngok macam reen yg bud4k nmpk comel je aww.. “

” Ramai anak2 buah.. Reenrahim ni main2 ni udah mngaji ke?.. Reenrahim amb0i segar.. Bila suruh mengaji.. Kemain lagi dia.. “

” Hahah.. Kelak4r.. Leh jadi cikgu darjah 1 ni.. Jom join kami ngajar murid tahun 1.. Kita pn sama main cm nie dgn ank sndri.. “

” Amboi meriah ye bukak sekolah tadika pkp ke reenrahim oii.. Kes1an bud4k2 tu dpt akak atau mak sedara seng3t.. Ak4l2 setiap orang terbang.. “

Walaupun permainan ini nampak simple tetapi keseronokan bermain bersama dengan ahli keluarga mengeratkan lagi hubungan kekeluargaan. Pastinya anak buah Reen akan gembira bersama dengan Reen apatah lagi bukan mudah untuk berkumpul beramai-ramai di masa kini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Reen Rahim

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..