” Agak-agak Rayyan terkej0t tak tengok mak dia tiba-tiba muda.. ” – Elfira Loy

Elfira Loy Kongsi Gambar Berpakaian Gaya Styl0 H1pster. Wahhh Nampak Macam Anak Dara Lah, Mahu Rayyan Tak Kenal Mak Dia Ni !!

Nurul Elfira Loy binti Ahmad Sabri atau lebih dikenali sebagai Elfira Loy ialah seorang pelakon wanita yang sangat dikenali di negara ini. Kini beliau sudah pun bergelar seorang ibu dalam usia 26 tahun. Beliau telah berkahwin dengan Faris Khairol Anuar pada awal tahun 2019 dan dikurniakan seorang anak lelaki pada oktober 2019.

Anaknya yang bernama Muhamad Rayyan Khalaf yang berusia hampir 9 bulan ini memiliki wajah seiras wajah ayahnya. Tidak hairanlah Rayyan memiliki wajah yang comel dan putih kerana ibu dan ayahnya juga memiliki wajah yang tampan dan cantik.

Menerusi entrinya sehari yang lalu di laman Instagram, Elfira telah memuat naik beberapa keping gambarnya yang kelihatan berpakaian seperti trend remaja masa kini. Beliau mengenakan hijab dan bertopi menambahkan gaya stylo hipster dan sangat berpadanan dengan wajah beliau yang kelihatan sentiasa muda remaja.

Dalam kapsyennya pada posting tersebut, beliau bertanyakan sama ada anaknya Rayyan nanti akan terkej0t apabila melihat dirinya berubah menjadi muda. Ini kerana beliau mengenakan pakaian yang sangat berbeza daripada kebiasaannya. Ramai yang menyatakan Rayyan bukannya terkej0t malah sangat bertuah mendapat ibu sepertinya.

Jom lihat perkongsian daripada Elfira Loy di bawah ini :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Posting Elfira Loy ini mendapat lebih 30 ribu tanda suka dan komentar daripada pengikutnya. Kebanyakan menyatakan Elfira Loy sentiasa kelihatan muda. Ini antara komen yang dit1nggalkan di ruangan komen :

” Kau mmg muda selamanya adik ku hehe.. ” – Hairul Azreen

” Mak dia kan mmg mudaaaa h1pster hehehe.. “

” Tak boleh la tengok ni. Cantik sangat!Awk memg muda syg ehhe elfiraloy.. “

” Maintain mudaa kak el, Teruskan istiqamah berhijab.. “

” Mak rayyan sentiasa mudaaaa, i love you gurlll.. “

” Dia rasa beruntung lagi ada laa, Swag mommy la kak el.. “

Pastinya memiliki wajah awet muda menjadi idaman setiap wanita. Alahai beruntungnya Elfira Loy kerana wajahnya sentiasa kelihatan remaja. Bertuahlah Rayyan dapat ibu yang cantik ye. Kami di Berita Kopak mendoakan Elfira Loy sentiasa berbahagia dan ceria bersama insan tersayang.

Terima kasih kepada pembaca Berita Kopak.

Silakan SHARE.

Sumber : IG Elfira Loy

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..