” Aafiyah macam k1ss perut ibu je tu.. ” – Netizen

Sekali lagi Video Siti Aafiyah Menc1um Perut Ibunya, Dato’ Siti Nurhaliza Raih Perhatian Ramai. Wahhh Doakan Yang Baik-Baik !!

Nama si cilik Siti Aafiyah Khalid sering meniti di bibir netizen lebih-lebih lagi para peminatnya. Dilahirkan sebagai anak selebiriti terkenal negara, Aafiyah turut terkena temp1as populariti ibunya, Dato’ Siti Nurhaliza. Malah sejak dalam kandungan lagi, peminat begitu teruja mengikuti perkembangan si comel ini.

Baru-baru ini Dato’ Siti ada memaklumkan sedang berusaha untuk memilik cahaya mata kedua. Terdapat juga desus desas mengatakan Dato’ Siti kini sedang berbadan dua. Namun baik Dato’ Siti ataupun Datuk Khalid serta ahli keluarga mereka tidak mengiyakan dan menafikan khabar angin ini.

Ketika di majlis sambutan ulangtahun kelahiran menantunya Izara Aishah baru-baru ini, video Dato’ Siti menyanyi sambil duduk mendapat perhatian ramai. Rata-rata warga net memperkatakan tentang perubahan saiz badan dan juga perut Dato’ Siti yang kelihatan jelas dalam video itu.

Terbaru di akaun Instagram AafiyahKhalid yang merupakan akaun Instagram yang diwujudkan oleh peminat, telah dikongsikan sebuah video Aafiyah bersama ibunya. Dalam video yang berdurasi kurang daripada 1 minit ini, Aafiyah kelihatan beberapa kali seperti menc1um perut ibunya.

Jom tonton video di bawah :

Perkongsian ini meraih perhatian peminat dan masing-masing begitu teruja jika berita kehamilan Dato’ Siti ini adalah benar serta turut memuji kecomelan Aafiyah. Antara komen-komen peminat :

” Aafiah mcm bring di perut ibu je bby bump ke tu dato siti. Terharu dengar tokti cakap sayang Aafiyah.. “

” Comel budak nii… semoga aafiyah besar nanti jadi gadis melayu Islam.. “

” Waaa mcm perut ibu je tu. Geram nya tngk AAfiyah ni.. Manis senyuman afiyah.. “

” Aafiyah mcm k1ss perut ibu je tu.. Afiyah main kat perut ibu ke tuuuu.. “

” Kasih Ibu Tak pernah ada Habisnyaa… Dri Kecil ibu mendidik anaknyaa dgn Lembut sampai Besar.. “

” Subhanallah comel afiyah.. banyak muka ibu ni.. Alololololo aafiyah.. ish melting laa camniiiii.. “

” Suka tengok aafiyah mcm ibu jgk.. tak jemu memandang.. asik nk tengok je.. “

Jika betul Aafiyah akan bergelar kakak tidak lama lagi, sama-sama kita doakan semoga urusan Dato’ Siti dipermudahkan dari mula sehinggalah ke akhirnya. Semoga Aafiyah membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan membahagiakan kedua ibu bapa di dunia dan akhirat. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Alif Satar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..