” Tudiaa riben Che Ta.. Lawa ter0k ni.. ” – Netizen

Penampilan Baju Rozita Che Wan Cur1 Tumpuan Ramai. Lain Macam Baju Che Ta Kali Ni. Memang Lain Dari Yang Lain, Menganc4m Habis !!

Fesyen dan dirinya semestinya tidak dapat dipisahkan. Malah penampilan dirinya juga sering mendapat perhatian ramai di luar sana mahu pun media sosial. Itu lah diri sebenar pelakon Rozita Che Wan atau lebih dikenali sebagai Che Ta. Sejak dari awal pembabitan dalam bidang lakonan hingga sekarang, gaya fesyen yang ditonjolkan oleh Che Ta telah mencur1 tumpuan.

Meskipun kini telah pun berusia 40-an Che Ta masih kelihatan kekal cantik malah bijak menjaga penampilannya. Pernah bergelar seorang pramugari dan model, Che Ta sememangnya seorang yang sangat teliti dalam menggayakan sebarang fesyen. Malah fesyen Che Ta yang feminin adakalanya turut menjadi ikutan ramai.

Untuk rekod, Che Ta telah mendirikan rumah tangga bersama Zain Saidin yang juga merupakan seorang pelakon. Hasil perkongsian hidup bersama, pasangan ini telah dikurniakan seorang cahaya mata perempuan yang comel iaitu Aaisyah Dhia Rana. Di samping itu, Che Ta juga turut mempunyai dua orang lagi anak lelaki hasil perkahwinannya yang terdahulu.

Hasil tinjauan di akaun Instagram milik Che Ta, dia telah berkongsi gambar terkini dengan mengenakan pakaian yang sangat cantik. Malah kali ini, fesyen pakaian Che Ta kelihatan lain dari yang lain kerana adanya riben yang besar terletak di hadapan pinggang menyerlahkan lagi penampilannya.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah :

Fesyen baju yang dikongsikan oleh Che Ta itu turut mencur1 perhatian ramai warganet. Antara komen-komen tersebut adalah :

” P0sing la cemana pon tetap let0pssss. silap2 pegi bu4ng samp4h depan ghumah pon, Cheta tetap nampak class.. “

” Tudia riben Che Ta…. Lawa ter0k ni.. “

” Lawanya baju Che Ta, tak pernah tak cantik, smua cantik-cantik baju Che Ta.. “

” Terbungku1h buat Santa nanti ka untuk hari krismas ? Riben tu tengok besaq elok aik.. “

” Nak tengok baju lawa, rajin-rajin lah tengok ig Che Ta, boleh buat inspirasi tau.. “

” Segak betul lah Che Ta, tak pernah lagi tengok tak cantik .. “

Amboi menganc4m habis baju Che Ta kali ini, kena dengan tuan badan yang mengayakannya, bertambah seri lah baju yang dipakai tu. Fesyen Che Ta memang tidak pernah mengecew4kan. Apa-apa pun, semoga Che Ta sentiasa bahagia di samping keluarga tercinta dan terus success selalu. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Rozita Che Wan

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..