Connect with us

Artis / Selebriti

” The last part tu, MasyaAllah bijaknya Alisa.. ” – Komen Netizen

Video Anak Hanis Zalikha, Alisa Aisyah Sedang Membuat Kek Menggunakan Playdoh Raih Perhatian Ramai. Wah Petah Betul Alisa Bercakap Sekarang. Dah Macam Tengok Youtuber Cilik Tengah Berceloteh Lah, Comel Sangat Alisa !!

Meninjau ke akaun Instagram Alisa Aisyah, perkongsian sebuah video yang memaparkan Alisa membuat kek menggunakan playdoh telah meraih perhatian ramai. Menurut Alisa, Alisa merakamkan video ini sebagai tanda kenangan. Wah, kecil-kecil lagi sudah pandai merekod kenangan.

Hanis Zalikha turut membantu Alisa ketika membuat aktiviti tersebut. Walaupun begitu, idea untuk menghasilkan kek tersebut merupakan idea Alisa. Tak sangka Alisa sangat kreatif. Di akhir video, Alisa merakamkan kek yang dihasilkan olehnya setelah siap.

Alisa bukan sahaja merakamkan tetapi turut bercakap mengenai kek yang dihasilkannya. Pandai sungguh Alisa berceloteh. Nampak macam sesuai Alisa menjadi seorang youtuber cilik. Mesti ramai yang gemar mendengar celoteh Alisa yang sungguh comel.

Perkongsian video ini telah menerima lebih 9 ribu tanda suka daripada warganet sejak ia dimuatnaik buat masa ini. Alisa kini sudah besar dan berusia 5 tahun. Permainan playdoh ini sangat bagus dalam menguji kreativiti anak-anak dan mengisi masa anak-anak.

Jom tonton video di bawah :

Di ruangan komen, pelbagai respon yang diberikan oleh netizen. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen ialah :

” This is for a memory aww alisaa.. Kejap je dah besar budak tadaaa Β bijak .. alisa tak nak adik ke.. Masya Allah TabarakAllah.. Clever girl alisa.. “

” The last part tuu mashaAllah bijaknya Alisaa.. Taddaaa dah besar cepatnya. Potong rambut mcm tu terus nampak anak dara.. “

” Dah besar alisa.. bijaknyaa alisaa masyaAllahh.. Dulu masa main masak masak ni umur berapa. Dia main playdough atas white sheett.. “

” Masya allah, anak solehah penenang hati.. MasyaAllah from Tada toddler to memory girl Β may you grow up to be a wonderful lady AA .. “

” Awhhhh alisa Β she’s very smart Β love you always .. she’s so smart..mashaAllah…may Allah protects u always & blesses u with all the great things in life.. “

” It feels like yesterday I saw your masam face eating sour strawberries, now you’re a big girl already.. Cerdiiiikkk nyaaa diaaa.. “

” Waa dah besar budak tada ni.. dah macam anak dara. suka tgk alisa ni. dah boleh jadi youtuber.. comel lah alisa.. so cute.. “

Cantik dan menarik kek yang dihasilkan oleh Alisa. Selepas ini bolehlah Alisa membuat kek sebenar mengikut idea kreatif kek Alisa ini. Semoga Alisa Aisyah membesar menjadi seorang anak yang bijak dan berjaya dalam kehidupan serta membanggakan ibubapa. Amin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG thealisaaisyah

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang C0PY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright Β© Berita Kopak

##FREAKOUT