” Terbaik Zizan, kau tolong orang, Allah akan permudahkan kerja kau.. “- Netizen

Video Zizan Razak Redah Jalan Ses4k Bantu Wanita Kereta R0sak Dapat Pujian Para Netizen.  Terbaik Zizan, Patut Dicontohi Sikap Sebegini !!

Pelawak terkenal, Zizan Razak telah berkongsi satu video yang menunjukkan dirinya telah membantu seorang wanita di mana kereta wanita tersebut mengalami keros4kan secara tiba-tiba di tengah jalan yang ses4k. Video yang berdurasi hampir 3 minit itu menampakkan kesungguhan Zizan dalam membantu wanita itu.

Dalam video itu juga, Zizan yang sanggup memberhentikan keretanya telah meredah jalan yang ses4k untuk pergi ke kereta wanita tersebut. Lantas Zizan menghampiri wanita tersebut dan bertanyakan mengenai masalah apa yang berlaku.

Di dalam video tersebut, wanita yang memandu kereta jenis proton perdana tersebut telah menceritakan apa yang telah berlaku kepada Zizan di mana ketika dia sedang memandu, keretanya telah berhenti secara tiba-tiba. Tulis Zizan pada postingnya, meskipun kita tidak dapat membantu, sekurang-kurangnya kita cuba untuk membantu.

Perkongsian video itu juga telah memperlihatkan Zizan telah membantu mengawal keadaan lalu lintas sementara menunggu bantuan tiba. Menurut seperti apa yang didengar di dalam video tersebut, kemungkinan kereta kakak tersebut telah mengalami ker0sakan gearbox.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Meninjau di ruangan komen, perkongsian video oleh Zizan itu telah mendapat pujian ramai akan tind4kan Zizan tersebut. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Padu kau Zan… Jarang ada artis mcm ni kat malaysia ada ko sorg je Zan mcm ni, tahniah sikap yang harus dicontohi.. “

” Proton perdana V6 kalau tak r0sak gearbox memang tak sah, apa-apa pun memang terbaik Zizan atas pertolongan.. “

” Woww baiknya abang Zizan, kalau orang lain mungkin tak berhenti, sebab jalan sesak, tahniah abg, kerana tidak segan untuk membantu.. “

” Ni lah sikap yang kita kena ada, bagus Zizan, contah yang baik, bukan kepada artis sahaja kepada semua orang.. “

”  Terbaik Zizan, kau tolong orang, Allah akan permudahkan kerja kau Zizan, aku doakan kau semoga bertemu orang yang baik-baik dalam hidup kau, amin.. “

” Buat baik Allah sayang.. Semoga Abang Zizan sentiasa dalam rahmat dalamn lindungan Allah SWT, Aminnnn.. “

” Tahniah Zizang kerana sudi menghulur bantuan.. Tahniah jugak kpd brader komen, t0key bengkel seksyen 16 Shah alam.. Sama2 kita bantu org dlm kesusahan.. “

Perkongsian video itu telah menarik perhatian ramai dan meraih lebih empat ratus ribu lebih tontonan dan ratusan komen ucapan tahniah dan pujian. Kami dari Berita Kopak turut mengucapkan tahniah kepada Zizan kerana sanggup membantu orang lain dalam kesusahan, semoga Allah membalas jasa baik Zizan itu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zizan Razak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..