“ Takyah beli dik. Cari je dekat tempat tersembunyi terutama dapur.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Shaheizy Sam Dan Syatilla Melvin, Syeriv Samheizy Mahu Beli ‘Lipas’ Buat Ramai Peminat Terhibur. Alahai, Itu Rupanya ‘Lipas’ Syeriv, Comel Betul Si Kecil ni !!

Siapa yang tidak mengenali pasangan suami isteri selebriti Malaysia, Shaheizy Sam dan Syatilla Melvin yang sentiasa mendapat perhatian ramai peminat. Sentiasa semp0i menghiburkan dan lebih mesra dikenali sebagai Sam dan Tilla di kalangan peminat mereka. Kini, mereka dikurniakan dua cahata mata yang comel, iaitu Syeriv Samheizy dan Sarima Samheizy.

Hasil tinjauan di Instagram fans milik Syeriv, satu perkongsian video perbualan Syeriv semasa bersiar-siar bersama ibunya telah dimuatnaik.  Tilla yang membawa Syeriv menaiki sebuah kenderaan itu bertanyakan apakah yang Syeriv ingin beli apabila mereka pergi ke kedai. Dengan bersahaja Seyriv mengatakan yang dia ingin membeli ‘lipas’ jika mereka pergi ke kedai.

Kelihatan Tilla ketawa berdekah-dekah bila mendengar permintaan Syeriv yang memberitahu dia ingin membeli ‘lipas’ sekiranya mereka pergi ke kedai. Malah, permintaan Syeriv yang secara bersahaja itu pasti membuatkan sesiapa yang mendengarnya turut terhibur.

Pada masa yang sama, ramai peminat turut memuji Tilla dan putera sulungnya, Syeriv yang begitu comel. Gaya comel Tilla dan permintaan Syeriv ini membuatkan ramai yang terhibur. Lebih lebih lagi, pasti ramai yang pel1k apabila mendengar permintaan Syeriv tersebut.

Jom kita tonton video di bawah :

View this post on Instagram

Minta beli lipas pulak dah🤯🤣🤣🤣

A post shared by m a t Y i p (@syerivsamheizy___) on

Menerusi akaun Instagram fans Syeriv tersebut, juga telah dikongsikan juga Syeriv akhirnya yang dapat membeli lipas seperti yang diberitahu oleh Syeriv. Ini sebenarnya lipas tu yer..

View this post on Instagram

😆😆😆

A post shared by m a t Y i p (@syerivsamheizy___) on

Ramai yang tidak menyangka Syeriv sebenarnya mahu membeli alat permainannya yang berbentuk seperti lipas. Video yang dimuatnaik itu telah mendapat ribuan tontonan dan tanda like dari peminat. Pastinya, gelagat dan permintaan pel1k Syeriv ini membuatkan rata-rata pengikutnya terhibur. Antara komen-komen yang dit1nggalkan :

“ Nasib mak dia takleh gelak deraihhhhhg.. Comey la.. Tapi yg lwak nya awt nk bela lipas plk..  Tak gel1 ka.. Lipas ade ke juai dkt kedai.. ”

“ Serious ar nk beli lipas.. Muka tak leh bl4hhh lansung mintak nk beli lipas.. Sbb rumah takde ke sampai nk beli.. Ohmyyyyy.. ”

“ Makin hensem la abg mat yip ni.. Encem boy.. Tetap ensem lh abg matyip ni.. Bubu pun cantik.. Gelak sopan je.. Mengantuk ka tu syeriv.. ”

“ Bijak.. Macam ii lh syeriv ni.. Awat bubu gelak sopan.. Musim pkp ni gelak pon sopan jeeee.. Hahad0i gelak kita.. Buy lipas wey.. ”

“ I don’t want.. Lipas.. Naik motosikal ke tu.. Tak nak beli dinasor dah ker yip haha.. Nak beli Lipas plastikk ke tu.. Dia tak tak0t dgn lipas ke.. ”

“ Lipas kat rumah aku ni banyak ha.. Hahaha kalau dia tgk mahu nang1s terus.. Dia mintak beli lipas.. Muka tu weyyy confident level tinggi punya.. ”

“ Takyah beli dik.. Cari je dekat tempat2 tersembunyi.. Terutama dapur.. Muka tak bersal4h sangat masa cakap nak beli lipas tu.. ”

Alahai Syeriv, comel je dia bersama bubu. Pastinya, gelagat Syeriv yang manja dan ri0h ini sentiasa menghiburkan suasana rumah dan keluarga. Kami di Berita Kopak mendoakan Tilla dan suami sentiasa sihat dan Syeriv membesar menjadi anak yang baik buat kebanggaan ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber: IG syerivsamheizy__

Artikel ini disediakan oleh Berita Kopak. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..