” Suka sangat tengok kakak tu. Sangat kakak-kakak perang4inya.. ” – Netizen

Nourul Depp K0ngsi Gelag4t Anaknya Zachary Dan Raphael Berkelah1 Ketika Bermain, Namun T1ndakan Ayu Nazirah Jadi Tumpuan. Alahai Sabarnya Ayu !!

Sudah memasuki tahun ke 8 hidup bersama pasangannya Eric Daniel Depp, Nourul kini semakin gembira dan bahagia dengan kehidupannya kini. Sekalipun tidak seaktif dulu dalam bidang nyanyian, namun Nourul masih diikuti pengikut setianya dan masih kukuh di hati peminat-peminatnya.

Aktif sebagai perunding kesihatan, Nourul sentiasa memberi inspirasi dan tip kesihatan yang berguna. Dikurniakan 3 orang cahayamata comel bernama Zachary Depp, Raphael Depp dan Isabelle dan seorang lagi anaknya Ayu Nazirah anak daripada perkahwinannya bersama Ajai suatu masa dulu juga tinggal bersama Nourul sekeluarga.

Gelag4t Nourul yang bercakap bahasa Perancis dengan fasih buat ramai kagum. Memandangkan ibu dan bapa mertuanya datang bercuti di Malaysia namun oleh kerana sek4tan keluar negara kini, mereka ada banyak masa bersama. Lihat sahaja Instagram Nourul, pasti akan ada telatah Mami dan Papi yang menghiburkan peminat.

Menerusi akaun Instagram, Nourul telah berkongsikan satu video yang memaparkan gelag4t anak lelakinya Zachary dan Raphael yang sedang bermain. Kec0h jadinya bila Raphael menang1s kerana terhant0k tanpa sengaja sampai Mami Papi pun dah tak larat melayan. Ditambah suara Nourul membeb3l pun sedap dengar. Dalam mar4h sempat lagi gelak. Penyabar sungguh !

J0m tonton video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan gelag4t Nourul sekeluarga ini. Antara komen-komen netizen :

” Tak lama lagi mami dan papi pandai cakap Penang la.. “

” Kalau mummy tak bergerak, gaya mummy macam patung dah. Mujur muka tu senyum. Sabar mamy papy nurul ya.. “

” Situasi yan sama, anak/cucu ni bila ada atok dan uwan memang dia uji kita, sebab dia tau ada orang backup dia.. “

” Suka sangat tengok kakak tu. Sangat kakak-kakak perang4inya.. “

” Mamy papy relak ja.. Kadang sampai besaq gad0h caqa besaq.. Lgutu la adik beradik.. “

” Sib baik isabel dok elok ja main sorang dia… Tidak mami pen1ng lagi.. “

” Penyabar bunyi suara mak dia.. “

Alahai kalau anak lelaki memang gan4s sikit mainannya. Nasib baik Nourul jenis penyab4r kalau tak lagi kec0h gayanya. Tengok respon Ayu tu nampak penyayang betul. Lembut je suara tanya adik-adik. Mami Papi surrender terus hehe. Apa pun, kami di Berita Kopak mendoakan semoga Nourul sekeluarga sentiasa bahagia dan gembira bersama. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nourul Depp by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..