” Start hari ni, saya tak suka dah Cik Man.. ” – Netizen

PU Azman Terima Mesej Daripada Seorang Netizen. Eh Dah Kenapa Tu Cik Man. Part Komen-Komen Netizen Lain Tu Kelakar !!

Ramai yang terhibur akan pendakwah terkenal, iaitu PU Azman ini, manakan tidak cara penyampaian dakwah oleh dirinya itu begitu menghiburkan dan mudah difahami ramai. Malah perkongsian ilmu oleh dirinya di laman media sosial juga sering mendapat perhatian ramai.

Selain itu, pendakwah bebas ini juga mengembangkan cabang kariernya menerusi bidang lakonan. Lakonan yang dibawa oleh PU Azman atau lebih dikenali sebagai Cik Man ini turut mendapat pujian ramai sebelum ini kerana dilihat Cik Man turut memiliki bakat yang bagus dalam lakonan.

Tinjauan di akaun Instagram, Cik Man telah berkongsi beberapa posting tentang drama baru hasil lakonannya iaitu dalam telemovie ‘Iman Hakiki’ menerusi siaran Astro Oasis. Untuk pengetahuan, dalam telemovie itu Cik Man telah memegang watak sebagai seorang bilal di sebuah masjid.

Terbaru, Cik Man telah berkongsi satu posting paparan Instastory daripada seorang netizen yang menyatakan bahawa mulai hari ini, dia tidak suka dengan Cik Man kerana watak Cik Man sebagai seorang bilal yang begitu s0mbong dalam telemovie itu.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

View this post on Instagram

Sampai hati kau dik. . #bilalsombong #postdahmintaizin

A post shared by PU Azman (@puazmanofficial) on

Sedikit sedutan drama ‘Iman Hakiki’ , bila Bilal suka-suka warn1ng orang :

Part Bilal cuba tackle Maimunah, amboi-amboi :

Di ruang komen, ramai yang terhibur akan perkongsian Cik Man ini. Malah mereka juga turut memuji lakonan Cik Man yang dibawa kali ini lain daripada sebelum ini. Antara komen-komen menarik adalah :

” Tak pelah, nnt jumpa Cik Man kt Tale of The Nine Tailed. ¬†Haha kelakar lah sampai macam ni yer Cik Man, tu lah bawa watak mcm tu lagi, hahahahaa.. “

” Memang ger4m pun kalau tengok Cik Man dalam drama tu, tapi memang terbaik, Cik Man berjaya bawa watak yang lain dari sebelum ni.. “

” Maknanya memang padu lah lakonan Cik Man kali ni, huhu saya pun kalau tengok rasa macam nak je sek3h-sek3h kepala Cik Man, somb0ng sangat.. “

” Ya Allah, pertama kali tau tengok Cik Man bawa watak macam ni, memang menjadi betul lah dengan tengok mimik muka Cik Man dalam drama tu..”

¬†” Paling lawak tengok bilal tu ada hati nk mengorat Maimunah, amboii semua orang tak elok, dia je yang baik, hahahaha.. “

” Cik Man mantap, jangan sed1h-sed1h, kiranya menjadi la watak tu, terbaik, teruskan menyampaikan dakwah sebegini.. “

” Hahaha seorang je tak suka, beribu yang suka lagi Cik Man, adik tu memang menjiwai betul drama ni, hahah terbawa-bawa kluar watak bilal tu.. “

Memang kelakar kapsyen Cik Man kita, alahai jangan sed1h yer Cik Man. Netizen tu bergurau jer, tapi memang terbaik lakonan yang dibawa oleh Cik Man dalam telemovie tersebut. banyak pengajaran yang kita dapat sebenarnya. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengucapkan selamat maju jaya buat Cik Man dalam apa jua bidang yang diceburi.

Silakan SHARE..

Sumber : IG PU Azman

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..