” Si ayah siap pegang h4nger tu tak tahan, haha.. ” – Netizen

Video Hael Husaini Sedang Mengajar Anaknya, Helena Mengenal ‘ABC’ Buat Ramai Terhibur.  Boleh Tahan Gar4ng Yer Ayah Helena ni, Tapi Comel Jer !!

Siapa tidak mengenali akan penyanyi lelaki yang mempunyai suara merdu, iaitu Hael Husaini. Namanya bukan sahaja bergelar sebagai seorang penyanyi, malah dia juga seorang penulis lagu. Meskipun masih belum mendirikan rumah tangga, Hael mempunyai seorang anak angk4t perempuan yang bernama Nur Helena.

Meninjau di akaun Instagram milik Helena, Hael telah berkongsi satu video yang memaparkan dia sedang mengajar anaknya itu mengenal huruf ‘ ABC ‘  melalui skrin televisyen. Namun gaya Hael yang menjadi guru ‘segera’ kepada anaknya telah mencu1t hati ramai peminat.

Manakan tidak, pada video tersebut, kelihatan Hael sedang memegang penyangkut baju sambil mengajar anaknya. Hael juga berkongsi kapsyen bahawa sepatutnya pada awal tahun baru ini, Helena telah pun memasuki sekolah, namun keadaaan sekarang tidak mengizinkan, Hael mengambil langkah untuk mengajar anaknya di rumah.

Perkongsian video oleh Hael itu turut mendapat empat ribu lebih tanda suka dan puluhan komen yang terhibur melihat akan gaya Hael mengajar anaknya itu untuk mengenal huruf abjad ‘ABC’ . Wahh rupanya bukan senang rupanya dari seorang penyanyi mahu bergelar guru ‘ segera’ yer.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, warga netizen turut terhibur menonton perkongsian video Hael bersama anaknya itu. Antara komen-komen tersebut adalah:

” Baru tau nak ajar macam mana yer, siap pegang h4nger tu yang paling tak tahan, ad0h4i, jaga-jaga yer anak.. “

” Si ayah siap pegang h4nger tu tak tahan, haha. Mesti pen1ng Hael nk jadi cikgu segera, sebelum ni terbiasa menyanyi.. “

” Ayok Helena, yayah siap pegang hanger tu, alahai, boleh tah4n garang ni yayah Helena, tapi gaya ja tu lebih, saja nk bagi nampak gar4ng lah tu.. “

” Baru ajar huruf ‘A’ kot yayay, tak kan pegang dah pegang h4nger, huhu, siap cangk0ng lagi tu mengajar anak.. “

” Bagus Hael, bukan senang tau nk anak fokus apa yang kita ajar, good luck untuk jadi guru, gaya tu dah ada.. “

” Belom tgk papatan mengajarrr lgi, mungkin rmbut bole jadi singa , hahahahaa. Tapi comel sangat video ni tau.. “

” Bagus lah, sambil mengajar, alunan ayat suci sentiasa berkumandang. Salah satu contoh yang baik, memang nampak gaya seorang ayah yang penyayang.. “

Alahai comel tengok anak beran4k ni sama-sama belajar. Apa-apa pun, kita sebagai ibu bapa perlu sentiasa berfikiran kreatif untuk menarik minat anak-anak untuk belajar, dan  kami dari Berita Kopak berharap Helena akan sentiasa rajin dan menjadi anak yang baik buat ayahnya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Nur Helena Hael

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..