” Sed1h la pula tengok video ini Issey.. Alhamdulillah.. ” – Netizen

Issey Fazlisham Kongsi Video Dia Dan Isteri Dapat Pulang Berjumpa Dengan Anak-Anak Buat Ramai Menjadi Seb4k !!.  Part Anak-Anak Pel0k Aimi Tu Memang Menyentuh Sangat !!

Sebelum ini pengacara radio, Issey telah berkongsi di laman media sosial bahawa isterinya Aimi telah dapat berpindah ke Kuala Lumpur menetap bersamanya. Hampir sebulan tidak dapat berjumpa kerana perint4h kaw4lan pergerakan dijalankan, sudah pasti hal ini buat Issey gembira.

Namun di sebalik berita gembira itu, ada terp4lit cerita sed1h juga. Aimi terpaksa meninggalkan anak-anaknya yang berada di Kelantan kerana tidak dapat membawa bersama turut serta ke Kuala Lumpur. Sering dikongsikan oleh Issey sepanjang berjauhan bersama anak-anak, Aimi sering menang1s merindukan anak-anak di kampung.

Namun, selepas hujan, pasti adanya pelangi, Issey telah berkongsi video terkini, dia dan isterinya telah pulang ke Kelantan untuk bertemu anak-anaknya. Sudah tentu si ibu yang paling teruja berjumpa anak-anak lebih-lebih lagi, lebaran kali ini tidak dapat beraya bersama anak-anak.

Video yang dikongsikan oleh Issey beberapa jam yang lalu telah membuat ramai yang menonton menjadi seb4k kerana kelihatan isteri Issey, Aimi begitu gembira dapat bertemu kembali bersama anak-anak  setelah sebulan tidak berjumpa. Di saat video menunjukkan anak-anak semua memel0k ibu mereka, sangat meruntun perasaan.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Rata-rata netizen turut seb4k bercampur gembira melihat perkongsian video oleh Issey itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Sed1h la plak tgk ni Sey . Alhamdulillah. “

” Senyum sorang² tgk video ni.. “

” Aku faham perasaan tu sey.. Mcm mana ank jumpa ayah diorg after 80days x jumpa.. “

” Nape saya terasa sed1h nie? “

” Sed1h lah pulok Sey.. Tp Alhamdulilah.. Sikit lagi keno kecek kolo lupo la skolah sini belako kan.. “

” Happy for you…. Semoga terus bahagia Issey… “

Seb4k betul video yang dikongsikan oleh Issey itu. Yelah, ibu mana yang tak sed1h, berjauhan dengan anak-anak, lebih-lebih lagi tak pernah berjauhan sebelum ini. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga segala urusan Issey dan isteri akan dipermudahkan untuk bersama anak-anak. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Issey Fazlisham

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..