” Sampai macam tu sekali muka Zek hehe.. ” – Netizen

Isteri Dato’ Jamal Abdillah, Datin Zai Izzati Kongsi Video Reaksi Wajah Anaknya, El Isaac Yamani Apabila Diberi Makan Buah Kiwi. Alahai Comelnya Muka Zek, Sampai Berker0t Muka Tu !!

Digelar Raja Pop Malaysia, Dato’ Jamal Abdillah kini berbahagia bersama isterinya, Datin Zai Izzati dan 2 orang anak mereka. Nur Azura Yamani dan El Isaac Yamani menjadi pengikat kasih dan membahagiakan lagi perkahwinan pasangan ini.

Datin Zai juga ada berkongsikan perkembangan mereka sekeluarga di Instagram miliknya. Meninjau entry terkini di akaun Instagram Datin Zai, telah dimuatnaik satu video yang memaparkan gelagat anaknya, El Isaac atau dipanggil Zek apabila diberi makan buah kiwi.

Menggunakan puting buah khas untuk bayi, buah kiwi itu diisikan di dalamnya. Untuk makluman, Zek yang lahir pada 11.11 tahun lalu kini sudahpun berusia 7 bulan. Seiring dengan perkembangan bayi, seawal 6 bulan sudah boleh diperkenalkan dengan makanan dan buah-buahan.

Melihat kepada video ini, Datin Zai menulis di paparan video menceritakan buahnya rasa manis pada awal tetapi di hujungnya masam bersama emoji ketawa. Mimik muka masam Zek tu comel betul, sampai tertutup matanya menahan masam.

Jom tonton video di bawah :

Gelagat Zek ini mencuit hati peminat yang menonton video ini. Ee ger4m peminat tengok muka cute Zek dan antara komen-komen mereka :

” Uish gaya macam masam sangat sangat tu haha. Hihi air apa lah tu adik Z minum, comel betul reaksi muka tu.. “

” Buah kiwi manis je sebenarnya, tapi bila dah sampai biji dia masam sikit hehe. Comel sangat sampai macam tu sekali muka Zek hehe.. “

” Haha awat dik zack, haha dia bagi makan ape, kes1an anak hahha. Comel ger4m tengok reaksi spontan memang kelakar sebab masam tu haha.. “

” Cepatnya Zek dah besar, comelnya dia. Ololo masam dia tak boleh blah eh haha, mommy menyakat Zek ye haha.. “

Bayi seusia Zek ini memang selalu teruja untuk makan. Semua yang dihulur, pasti akan dimasukkan ke mulut. Masa untuk si kecil belajar apa itu rasa manis, masam dan masin. Banyak lagi makanan lain yang Zek boleh rasa selepas ini.

Memang comel sahaja muka Zek, lagi-lagi bila part masam tu. Dah jadi automatik berker0t kening sebab tak tahan dengan masam buah kiwi tu. Apa pun, semoga El Isaac Yamani terus membesar dengan sihat dan jadi anak yang soleh untuk kedua ibu bapa.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zaiizatti17

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..