” Nampak pendiam je, sekali dia ketawa ambil nak.. ” – Netizen

Video Gelagat Anak Scha Alyahya, Lila Amina Yang Seronok Bergelak Ketawa Buat Peminat Terhibur. Eeii Mudah Terhibur Sangat Lila Ni, Sampai Mengekek-Ngekek Gelak. Ger4m Betul !!

Cepat masa berlalu, diam tak diam t1nggal beberapa hari sahaja lagi anak kedua Scha Alyahya dan Awal Ashaari, Lila Amina bakal menginjak usia setahun. Dikatakan seiras dengan wajah Awal, Lila juga menjadi tumpuan peminat sama seperti kakaknya, Lara Alana.

Meninjau akaun Instagram Scha Alyahya, telah dikongsikan satu video yang memaparkan gelagat Lila bersama seseorang. Lila yang kelihatan gembira ini begitu terhibur melihat aksi lelaki ini meniup daun.

Mengekek-ngekek ketawanya Lila sampai bergeg4r-geg4r tubuh badannya. Seperti kata peminat, ketawa Lila itu tak ubah seperti ketawa kakak Lara dan mommy. Peminat yang mendengar suara ketawa Lila pun ikut tersenyum.

Mengungkapkan rasa rindunya pada si kecil ini, Scha kini sedang dalam proses penggambaran di Perlis dan terpaksa berjauhan sementara dengan puterinya ini. Alahai Lila, memang mommy akan rindulah dengan telatah Lila ni.

Jom tonton video perkongsian di bawah :

Sehingga kini, hampir 47 ribu likes diraih untuk posting yang dimuatnaik oleh Scha ini. Rata-rata peminat ger4m mendengar suara ketawa Lila dan antara komen-komen mereka :

” So cute sampai tergelak sama haha. Bunyi gelak dia tu alolooo. Sampai merah merah muka Lila mengekek ngekek gelak.. “

” Mudah terhiburnya Lila ni, kita yang tengok pun dah keras perut ikut Lila gelak. Terhibur sungguh dengar ketawa budak kecil ni.. “

” Ger4mnya sambil kita pun terjoin gelak. Sedap dengar Lila gelak tu, h1lang terus serab0t kepala tengok cin0net ni.. “

” Gelak dia tu kemain lagi. Ger4m pulak auntie dengarnya, dah berapa kali duk ulang ulang. Terkekek kekek lemak lemak bunyinya haha.. “

” Ee seronok si comel gelak, macam mommy dia lah ketawa macam tu. Apa ni, kita pun ketawa tengok dia ketawa.. “

” Kita yang gelak lebih tengok si Lila ni, macam mommy dia dah suka gelak macam tu hehe. Cutenya awak ni Lila.. “

” Ketawa serupa mommy dan Lara, geli hatinya dia. nampak pendiam je.. muka tu susah nmpk nak senyum selalu nye.. skali dia ketawa, hah ambik nak dgn aunty2 skali ketawa.. “

Halwa telinga paling syok didengar adalah ketawa si kecil, boleh hilang semua masal4h. Tengok Lila ketawa, peminat pun ikut ketawa bersama. Semoga terus jadi anak yang ceria Lila dan sentiasa dalam lindungan Allah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Scha Alyahya, Lila Amina

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..