” Macam anak tok Arab aiiih, segak sungguh.. ” – Netizen

Gambar Anak Rozita Che Wan, Aaisyah Dhia Rana Yang Manis Berhijab Cur1 Perhatian Ramai. Cantik Sungguh Lah Ecah, Sebijik Macam Shahida Dalam Bajrangi Bhaijaan !!

Bukan sahaja ibunya yang popular dan menjadi perhatian netizen, malah anak perempuan Rozita Che Wan, Aaisyah Dhia Rana juga sering kali mencur1 perhatian ramai. Memiliki wajah yang comel dan kelihatan matang membuatkan Aaisyah manis dipandang mata.

Beruntung Rozita mempunyai anak  yang comel, memang sejak dulu Rozita atau lebih dikenali dengan panggilan Che Ta mengimpikan untuk memiliki seorang cahaya mata perempuan setelah dirinya mempunyai dua orang anak lelaki pada perkahwinan pertamanya terdahulu.

Aaisyah yang telah pun berusia 6 tahun turut mempunyai akaun Instagramnya sendiri yang diwujudkan oleh kedua orang tuanya berkongsi gambar dan videonya untuk peminat-peminatnya yang tersendiri mengikuti perkembangan dari sejak dirinya lahir lagi.

Terbaru, telah dikongsikan oleh Aasiyah gambar terkininya yang memakai hijab berwarna pink belacan . Perkongsian gambar tersebut telah mendapat ribuan tanda like daripada warga netizen. Comel betul tengok penampilan anak Che Ta ini.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah ini :

Di ruangan komen, rata-rata netizen memuji akan kecomelan Aaisyah yang cantik memakai hijab. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Subhanallah… Sangat- sangat cantik, sebiji mcm Shahida dlm cerita Bajrangi Bhaijan, cuma lg lawa.. “

”¬† Dah besar anak dara Che Ta ni, dari kecil sampai besar memang lawa betul lah Aaisyah ni, untung Che Ta ada anak segak.. “

” Waalaikumussalam si cantik manis, macam anak tok Arab aiiih, segak sungguh, sekali tengok dah rupa anak patung pun ada.. “

” Besar nanti mesti ramai peminat ni, kecik-kecik pun dah segak yakamat, mai besar lagi lawa, acuan elok betul.. “

” Masyaallah bila bertudung dah macam anak patung, cantik sungguh anak perempuan Che Ta ni, ayu.. “

” Waalaikumussalam, cantiknya Aaisyah, manis bila bertudung, semoga Aaisyah menjadi anak yang solehah, amin.. “

” Lawaaaaanyaa Ecah ooii, segak-segak mcm ni nak p mana ? Tak makeup pun lawa Ecah, cun melet0p mcm mak dia.. “

Wajahnya seindah nama yang berikan, memang tidak dinafikan memag comel anak Che Ta ni, patut lah ramai yang memuji. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Aaisyah membesar menjadi anak yang baik dan solehah buat kedua ibu bapanya. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aaisyah Dhia Rana

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..