Connect with us

Artis / Selebriti

” Lagu nak bagi tidur pun kemain lagi. Kita yang dengar pun terkejut, haha.. ” – Netizen

Video Syifa Melvin Menyanyi Mendodoikan Anaknya, Saif Sulaiman Buat Ramai Terhibur.  Lagu Nak Bagi Saif Tidur Bukan Kaleng-Kaleng Yer. Terkejut Semua Dengar, Haha !!

Umum mengetahui yang Syifa Melvin telah mendirikan rumahtangga bersama pemain bola sepak negara, Safawi Rasid. Hasil perkongsian hidup bersama, pasangan ini dikurniakan cahaya mata sulung iaitu seorang bayi lelaki pada bulan September tahun lalu.

Memilih nama Saif Sulaiman untuk cahaya mata mereka, sejak dilahirkan, Saif sering menjadi perhatian warganet. Terbaru, meninjau di akaun Instagram Syifa, telah dikongsikan video terbaru memaparkan gelagat Saif sebelum tidur. Menerusi video itu, Saif sedang tidur di atas riba Syifa.

Klik gambar untuk info..

Namun apa yang menjadi perhatian adalah lagu yang dinyanyikan oleh Syifa untuk menidurkan Saif. Kedengaran pada awalnya, Syifa menyanyikan lagu ‘Kamelia’,  selepas itu ‘ Sekadar Di Pinggiran’ dan ‘ Aku Cinta Padamu’ sambil menepuk Saif.

Ada peminat mengatakan Saif seorang bayi yang mudah tidur kerana mendengar lagu apa-apa pun dia akan tidur. Selain itu, kecomelan Saif yang semakin bambam juga mencuri perhatian ramai. Sehingga kini, video baru yang dimuatnaik oleh Syifa menerima belasan ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Tonton video di bawah ini :

Di ruangan komen, pelbagai respon diberikan warganet dan rata-rata mereka menyukai perkongsian video ini. Antara komen-komen menarik adalah :

” Lagu nak bagi tidur pun kemain lagi.. Kita yang dengar pun terkej0t, haha.. Syok lah tengok dia, mudah betul nak bagi tidur.. “

” Tediaaaa, hahaha.. Meriah ulit anak pon.. Kelakor la tengok.. Siap tarik lagi part corus, hahahaha.. Mantap lah Joyah.. “
 “

” Lepas ni bulih ajo lagu cak cekur dang gamit  versi Terengganu..  Ger4mnya tengok, makin montel bulat betul si Saif ni.. “

” Anak pun pelik mana satu suara original ni.. Eh samalah dua2.. Haha.. Sekejap betul nak bagi Saif tidur.. Semudah Abc.. “

” Awatlah Saif comeyyyyyy sangat. Ger4mmmmm.. Ishh aunty ger4m tngok muka Saif nie.. Ala2 tok arab muka dia dgn mata bulat.. “

” Hilang dah jawline ko nak, dilitupi pipi melimpah ruah, aaaaaaaaaa kiyoodddd sgt lah budak tecikkk ni.. Kalau boleh pegang, nak je picit pipi pau tu.. “

” Saif ni mmg muka Syifa sebijik nohhh, kot nak bagi muka Pawi sikit.. Alhamdulillah anak yang baik, mudah betul jaga dia.. “

Klik gambar untuk info..

Alahai nampak sangat Saif suka sangat dengan suara ibunya, sekejap sahaja sudah terlena tidur. Semakin comel dan montel Saif sekarang, patutlah ramai yang geram melihatnya. Apa-apa pun semoga Saif terus membesar dengan sihat serta menjadi anak yang soleh buat kedua orang tuanya.

Silakan SHARE..

Sumber : IG syifamelvin

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..

Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..
Klik gambar untuk info..

Trending

Copyright © Berita Kopak

##FREAKOUT