” Kelakar lah, punya seronak dapat duit raya.. ” – Netizen

Video Didie Alias Begitu Teruja Dapat Duit Raya Daripada Staffnya Buat Ramai Terhibur. Amboi.. Sampai Lompat-Lompat Didie Yer, Lain Macam Betul Dia Punya Seronok. Hahaha !!

Perkara yang paling menyeronokkan ketika Aidilfitri sudah pasti tentu akan duit raya. Aktiviti mengumpul duit raya di kalangan kanak-kanak sudah menjadi budaya setiap kali tibanya Aidilfitri. Namun, jangan dikata kanak-kanak sahaja, orang dewasa jika mendapat duit raya juga pasti seronok bukan ?

Begitu yang terjadi kepada pelakon komedi dan usahawan, iaitu Didie Alias yang berkongsi video memaparkan dia telah menerima duit raya daripada pekerjanya. Didie yang turut dikenali dengan gayanya yang bersahaja mampu membuat lawak hinggakan ramai tidak kering gusi ketawa.

Penampilan fesyen yang lain daripada yang lain yang ditonjolkan oleh Didie sering mencur1 perhatian ramai. Turut mendapat jolokkan nama sebagai ‘Lady Gaga’ Malaysia. Siapa sangka, Didie yang kelihatan masih muda dengan penampilannya, kini sudah pun mempunyai cucu.

Hasil tinjauan di Instagram, video yang memeparkan Didi begitu teruja mendapat duit raya daripada pekerjanya. Sehingga kini, hampir tiga puluh ribu lebih netizen yang menonton video tersebut. Sangat menghiburkan melihat gaya Didi yang tidak sangka mendapat duit raya daripada pekerjanya itu.

Tonton perkongsian video tersebut di bawah :

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan perkongsian video oleh Didie itu. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Mummyyy nak duit rayeeeeee.. “

” Haha.. Nampak comel.. “

” Seronok dpt duit raye ye..  Lucu nya kau.. ” 

” Adoi!!! This is so funny.. HAHAHHAHA.. Bukan selalu kan.. “

” Hahahhahhaha ni lg ter0k ni mami.. “

” Kak… Npe comel sgt … Selamat hari raya kak n abg… Maaf zahir batin… “

” Kelakar lah, punya seronak dapat duit raya … “

Kelakar betul Didie, mesti tak sangka kan nak dapat duit raya. Teruja tu lain macam, hahaha. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mengambil kesempatan ini mengucapakan Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada Didie sekeluarga, semoga lebaran kali ini menjadi sangat bermakna buat kalian.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Didie Alias

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..