” Kalau tengok pada gambar kiri tu macam sangkut je kalau ur1ne tu.. ” – Zizan Razak

Zizan Razak K0ngsi Gambar Sekolah Ch4llenge, Namun Komen Ramona Zamzam Cur1 Perhatian Ramai. Haah Lah, Memang ‘Sama’ Sangat. Hahaha !!

Pelawak terkenal di Malaysia iaitu Zizan Razak mula membina nama dalam karier seni setelah beliau menyertai pertandingan Raja Lawak pada musim pertama. Pada awal kemunculannya, beliau lebih dikenali dengan nama Zizan Raja Lawak.

Selain berbakat dalam bidang lawak, beliau juga turut berbakat dalam nyanyian dan pengacaraan. Beliau merakamkan single solo sulungnya bertajuk “Selamat Tinggal” yang menampilkan penyanyi Dina Nadzir. Zizan lebih menonj0l dalam genre rap dan hiphop.

Dalam bidang pengacaraan pula, Zizan pernah mengacarakan program realiti Akademi Fantasia selama empat tahun berturut-turut bermula dari tahun 2013 hingga tahun 2016. Beliau juga merupakan pengacara Melodi TV3 dari tahun 2010 hingga tahun 2014.

Menerusi akaun Instagram, Zizan berkongsi gambarnya semasa zaman sekolah dan gambarnya yang terkini. Beliau menyahut cabaran Uyaina Arshad untuk gambar sekolah ch4llenge. Menurut Zizan gambar sebelah kanan dah nampak macam seorang imam.

Rata-rata netizen terhibur dengan kapsyen Zizan. Antara komen-komen mereka :

” Orang yg sm ke.. Sorg nmpk soleh. Sorg lg awww sgt.. Haha.. “

” Terlalu hensem.. Haha.. “

” Makin membulat la.. Sebaliknya comel.. “

” Gambar sebelah kanan tu dagu dh ada dua dh bang.. “

” Berkembang dengan jayanya.. “

” Terserlah aura imam.. Bila nak kahwin bang.. “

Namun komen daripada Ramona Zamzam telah mencur1 perhatian ramai.

Manakala komen dari Uyaina pula yang mempersoalkan wajah Zizan di sebelah kiri tidak kelihatan seperti bud4k. Respon Zizan kelakar sangat.

Ad0i, buat kelakar sungguh Zizan. Sekolah memandu pun boleh ye. Haha ! Tapi memang sekali pandang ada iras suami Ramona Zam Zam cuma berbeza pada warna kulit sahaja. Dalam dunia ni ada tujuh orang yang sama dengan wajah kita, jadi tidak hairanlah jika Zizan sudah jumpa dengan kembarnya yang berwajah lebih kurang sama !!

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zizan Razak, Ramona Zamzam by Berita KopakĀ 

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..