” Dengan ini saya melantik Shera Aiyob sebagai ketua keluarga.. “

Gara-Gara Tak0t Tersal4h Beli Barang, Posting Zahiril Adzim Cur1 Perhatian. Respon Shera Aiyob Pula Buat Ramai Terhibur. Kelakar Lah Suami Isteri Ni !!

Umum  sudah mengetahui mengenai peraturan terkini dimana menetapkan bahawa hanya ketua keluarga yang boleh keluar untuk membeli barangan keperluan dan perkara tersebut mendapat reaksi positif daripada rakyat Malaysia. Dalam keadaan negara yanag masih bekerja keras melaw4n v1rus C0v1d-19 daripada terus tersebar.

Arahan yang dikeluarkan oleh kerajan untuk  mengelakkan terlalu ramai orang keluar memberi barangan keperluan. Hal ini, untuk mengurangkan jumlah orang awam untuk berkumpul secara ramai-ramai, dan memut0skan rantaian wab4k c0v1d-19 dengan cepat. Hal ini juga salah satu langkah keselamatan untuk semua.

Namun lain pula dengan pasangan pelakon tanah air iaitu Zahiril Adzim dan Shera Aiyob. Cerita pasangan ini turut menghiburkan netizen. Zahiril dan Shera telah mendirikan rumah tangga pada tahun 2011. Hasil perkongsian hidup bersama, pasangan ini telah dikurniakan seorang anak lelaki yang diberikan nama Nadi Anaqi.

Menerusi perkongsian di akaun Instagram Zahiril Adzim telah berkongsi posting melantik isterinya sebagai ketua keluarga dan arahan tersebut diterima Shera. Posting tersebut mendapat perhatian netizen kerana sangat menghiburkan gara-gara Zahiril tak0t tersal4h membeli barang dapur yang dipesan oleh isterinya.

Ikuti perkongsian tersebut di bawah :

Shera Aiyob juga turut berkongsi satu posting Instagramnya pula berkata:

Rata-rata netizen begitu terhibur dengan gelag4t pasangan suami isteri ini. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Tak0t sal4h beli yer abang.. “

” Sy lantik semalam lagi bro.. Bini bersetuju.. “

” Google pun tak akan boleh membantu. Abg dah try.. “

” Hahaha… Langkah yg bijak.. “

” Study la dulu sebelum kluar rumah. Atleast nampak usaha nya tu.. “

 “Ni kali laaa kuasa veto d tgn anda smpai 31hb.. “

” Hmmm sy dulu nk masak nasik goreng kampung lepas tu ketua keluarga sy bawak balik broccoli.. “

” Haha so cute.. “

” Hahahahaha aduhhhh payah jugak tu.. “

” Saya pon nak mcm tu la jgk.. Bg list pnjg, tp bwk blk hmmm.. “

Alahai comel betul pasangan ni melawak. Sudah jadi kebiasaan bila sang suami tak0t nak beli barang dapur. Bukan apa tak0t tersal4h pilih. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga pasangan ini sentiasa bahagia bersama anak mereka dan sentiasa dimurahkan rezeki selalu. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Zahiril Adzim, Shera Aiyob by Berita Kopak

Aktikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..