” Comel gambar kedua Cinta, macam mommynya.. ” – Netizen

Mawar Rashid Kongsi Gambar-Gambar Photosho0t Anak Keduanya, Raden Seri Rossabella Cinta. Alahai Comelnya Cinta, Senyum Tu Melting Tengok. Ustazah Kecil Yang Cute !!

Meninjau akaun Instagram Mawar Rashid, telah dimuatnaik beberapa keping gambar photosho0t anak keduanya, Raden Seri Rossabella Cinta. Menggelarkan anaknya itu dengan nama Cinta, si kecil ini sudah genap sebulan usianya.

Akaun ini yang dikendalikan oleh Mawar ini turut menulis yang Mawar sendiri berasa ger4m melihat gambar-gambar Cinta. Cepat masa berlalu, sudah sepasang anaknya. Ianya sudah menjadi satu kebiasaan untuk ibu bapa membuat sesi photosho0t bayi untuk kenangan.

Bermacam-macam tema yang boleh dipilih untuk photosho0t seperti ini. Terdapat beberapa tema yang berlainan yang dipilih Mawar untuk Cinta. Pada gambar yang pertama, Cinta dilihat mengenakan gaun kait berwarna putih dan wajahnya tersenyum sempat diambil.

Pada gambar berikutnya pula, dengan tema Islamik, Cinta diletakkan di atas sebidang sejadah sambil memel0k senaskah Al-Quran. Ditangannya juga ada seutas tasbih berwarna coklat, alahai anak solehah mommy yang comel sekali. Mini ustazah yang membuatkan peminat ramai ger4m melihatnya.

Jom baca perkongsian di bawah :

(Klik butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Gambar Cinta ini menarik perhatian dan mendapat respon daripada peminat. Ramai yang memuji kecomelan dan senyuman Cinta yang manis seperti mommynya ini. Antara komen-komen mereka :

” Comelnya semoga menjadi anak yang solehah. Slide pertama lepas tengok senyuman tu alahai ger4m sangat.. “

” Comey dooh anak kak Mawar. Kejap je masa berlalu pejam celik pejam celik ehh baby cinta dh 1 bulan.. “

” Masya Allah comelnyaaa Cinta pegang Al Quran. Cute amat ni, Rafael versi girl hehe. Mommy fiza pun ger4m sangat tgk ni.. nk baby gal jgak.. “

” Alooo comelnya Cinta, syukur alhamdulillah tahniah Mawar. Cantik nama seindah rupa baby Cinta ni. part slide number 2 cute nye.. “

” Comel gmbr kedua, comel macam mommy nya mawar. sukanya tengok semua gambar dia ya Allah kiut g1la.. “

” 1 month dah ? Masya Allah cptnya masa berlalu. rsenya tgok hritu bru 14 hari. Comelnya la mini Ustazah tu.. “

” SubhanaAllah comelnya dia tidur. Sempat senyum lagi, so cute your baby Mawar. That smile melting betul tengok.. “

Manis sungguh senyuman Cinta ini, tak ubah seperti senyuman Mawar. Pelengkap kepada keluarga kecil Mawar dan pastinya kelahirannya membawa lebih kegembiraan. Semoga Cinta membesar dengan sihat selalu dan menjadi anak yang solehah sebagaimana yang diimpikan mommy dan daddynya ini.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Mawar Rashid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..