” Cantiknya isteri Usop bertudung. Dah sarat sangat tu, berseri Teha.. ” – Netizen

Usop Mentor Kongsi Video Terbaru Penampilan Isterinya, Nur Fatihah Yang Sedang Sarat Hamil Raih Tumpuan Peminat. Alahai Berseri-Seri Ibu Mengandung Ni, Nampak Makin Cantik Dan Manis Teha Sekarang !!

Sebelum ini, isteri kepada penyanyi yang dikenali sebagai Usop atau nama sebenarnya Muhammad Saiful Naim Muhammad Noor iaitu Nur Fatihah Md Hashim mencur1 tumpuan ramai dengan penampilannya yang sudah mula bertudung.

Terbaru, menerusi akaun Instagram Usop berkongsi satu video yang memaparkan Nur Fatihah atau lebih mesra dengan panggilan Teha sedang berada di sebuah kedai. Kelihatan Teha cantik mengenakan tudung dan baju berwarna kuning.

Tulis Usop di kapsyen yang Usop r1sau dengan keadaan Teha yang masih lagi sibuk bekerja meskipun sedang sarat hamil. Kongsi Usop lagi beberapa hari lagi mereka bakal menyambut kelahiran anak sulung mereka.

Perkongsian video itu telah menarik perhatian warganet. Kecantikan Teha memakai tudung buat ramai tumpang gembira melihatnya. Ada yang menyatakan Teha nampak berseri-seri ketika sedang sarat hamil. Sehingga kini, video tersebut telah menerima lebih 10 ribu tanda suka sejak ia dimuatnaik ke akaun Instagram.

Jom tonton video di bawah ini :

Selain memuji kecantikan Teha dalam video itu, ramai yang turut mendoakan segala urusan Teha untuk bersalin akan dipermudahkan. Antara komen-komen adalah :

” Alhamdulillah cantiknya isteri Usop bertudung, semoga segala urusan Teha bersalin nanti akan dipermudahkan oleh Allah.. “

” Cantiknya isteri Usop bertudung begitu. Semoga istiqomah menutup aurat dgn sempurna, nampak lbh ayu dan sopan. MashaAllah, tabarakallah.. “

” Itu lah peng0rbanan seorang isteri dan bakal ibu, semoga dilimpahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan Teha nanti.. “

” Eee cantiknyaaa kakak tuuu, muka tu berseri-seri sungguh lah. Semoga dipermudahkan semuanyaa urusan kakak nanti.. “

” Berseri mummy, semoga terus bertudung tau macam ni, nampak cantik sangat lah Teha. Usop jaga baik2 Teha ya.. “

” Cantik suka tgok byk kli video ni tau. Bertuah Usop dapat isteri yang cantik, rajin pula tu cari rezeki, alhamdulillah, moga terus bahagia bersama.. “

” Rajinnya Teha kerja, dah sarat sangat tu. Manis lah Teha bertudung, senyuman tu paling menawan lah tengok.. “

Alahai sweet je Usop buat video Teha tengah buat kerja, memang nampak semakin berseri-seri Teha sekarang. Apa-apa pun kami dari Berita Kopak berharap semoga segala urusan Teha untuk melahirkan cahaya mata pertamanya nanti akan dipermudahkan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG usopofficial

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..