” Aku masih sayang bekas isteri aku.. ” – Fizi Ali

Video Luahan Hati Fizi Ali Apabila Ditanya Oleh Ajak Shiro Tentang Perp1sahannya Dengan Shakilla Khoriri Buat Peminat Seb4k. Sayangnya Pada Killa Dan Ameena Sampai Menitis Air Mata, Sed1h Sangat !!

Tanggal 15 Disember yang lepas, peminat dikej0tkan dengan berita percer4ian pasangan Fizi Ali dan Shakilla Koriri. Tanpa sebarang ura-ura, Fizi memaklumkan berita ini di akaun Instagramnya. Bahtera rumahtangga yang dibina 3 tahun lamanya ini berakh1r di sini.

Meninjau akaun Instagram Suria Malaysia, telah dikongsikan satu video yang memaparkan bagaimana Fizi menjawab pertanyaan daripada Ajak Shiro tentang perasaan yang dirasai dalam hati Fizi sekarang setelah perp1sahan ini terjadi.

Pastinya ramai peminat yang berteka teki mengapa trag3di ini harus terjadi pada Fizi dan Killa kerana mereka antara pasangan yang terlihat sangat bahagia dan ceria bersama. Ujar Fizi, tiada sesiapapun yang inginkan perp1sahan dan ianya terjadi tanpa dipinta.

Dalam meluahkan rasa hatinya, Fizi mengakui masih sayangkan bek4s isterinya itu. Banyak yang telah berubah dalam hidup Fizi sejak mengenali dan hidup bersama Killa. Bagi Fizi, Killa adalah segala-galanya untuk Fizi sambil airmatanya tidak mampu dibendung dari menitis.

Jom tonton video di bawah :

Seb4k hati mendengar setiap perkataan yang keluar daripada mulut Fizi sehinggakan Suraya
pun menang1s di konti. Antara komen-komen peminat yang dapat kami kongsikan :

” Lelaki kalau menang1s tu maksudnya dia betul-betul sayang. Moga jodoh dorang masih kuat dan kembali rujuk. Nampak dekat muka Fizi masih sayang dekat Shakilla.. “

” Kami yang dapat tahu ni lagi lah terkej0t apa tah lagi yang menghadapinya. mata masuk habuk, sed1h dengar, sayang sangat Fizi dekat Killa.. “

” Dari semalam dah aku menang1s dan pagi ni menang1s lagi. Semoga ada jodoh dan Allah akan satukan kembali. Sed1h tengok Fizi menang1s.. “

” Semoga terus kuat fizi ali. tak dapat nak tahan air mata part taktau nak bagitau ameena tu. semoga ada jalan yang terbaik untuk korang sekeluarga.. “

” Drive dari rawang ke shah alam nk g keje pertama kali sy nang1s dengar kisah fizi hari ni. semoga perhubungan korang bersatu kembalk gais.. “

” Sak1t yang tak dapat diungkapkan dengan kata-kata. Weh nang1s dah ni pepagi, jenuh aku cover airmata tadi dekat ofis tak0t officemate nampak.. “

” Ala sed1hnya, selalu follow IG Fizi and Killa setiap posting selalu as family. Semoga Allahberikan kemudahan apa apa yang terbaik mana tahu berjodoh semula Insya Allah Amin.. “

Apa jua telah terjadi, pastinya ada hikmah dan perancangan Allah tentu yang terbaik untuk Fizi dan Shakilla. Semoga Fizi dan Shakilla terus kuat untuk menempuh dugaan ini dan doa kami semoga Allah permudahkan segala urusan kalian berdua.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Suria Malaysia, IG Fizi Ali

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..