” Ad0i, kenapa kau jujur sangat tak buka mata Ayda oi.. ” – Netizen

Video Nabil Mahir Pr4nk Ayda Jebat Di Tempat Awam Buat Peminat Terhibur. Dah Macam-Macam Gaya Ayda Buat, Sekali Buka Mata Lain Pula Jadinya. Ad0i Nak4l Betul Nabil, Lawak Reaksi Ayda Bila Dah Sedar Tert1pu. Haha !!

Pasangan suami isteri yang juga selebriti tanah air, Nabil Mahir dan Ayda Jebat turut mempunyai peminat-peminat mereka tersendiri yang sering mengikuti perkembangan mereka dari segi kerjaya mahupun kehidupan peribadi lebih-lebih lagi setelah mereka mendirikan rumah tangga.

Umum juga pasti tahu, bahawa suami Ayda ini memang seorang yang kelakar dan sering menyak4t Ayda sejak dari sebelum mendirikan rumah tangga sehinggalah sekarang sudah pun berkahwin. Malah pasangan ini juga dilihat sebagai pasangan yang serasi bersama.

Terbaru, menerusi akaun Instagram, Nabil telah berkongsi satu video di mana Nabil bersama Ayda berada di luar. Kelihatan dalam video tersebut Ayda cantik mengenakan jubah serta bertudung dengan warna sedondon.

Namun perkongsian video tersebut sebenarnya sangat menghiburkan kerana Nabil telah menyak4t Ayda. Nabil telah menyuruh Ayda menutup mata dengan menggunakan mask. Setelah itu, Nabil meminta Ayda membuat pelbagai gaya untuk diambil gambar.

Tonton perkongsian video tersebutĀ  di bawah ini :

Rupanya, setelah Ayda membuat pelbagai gaya yang comel, Nabil telah melarikan diri dan akhirnya Ayda membuka mata dan sedar bahawa dirinya telah diken4kan oleh Nabil. Perkongsian video itu telah menghiburkan warganet yang menontonnya. Antara komen-komen netizen adalah :

“Ad0i, kenapa kau jujur sangat tak buka mata Ayda oi, kan dah terken4, aku ketawa sampai tak berbunyi ni sebab kelakar.. “

” Beng0ng lah kau Nabil, ade je nak sak4t Ayda, kesian last tu, tengok-tengok kau tak dak, tercari-cari Ayda, hahaha.. “

” Memang ng0k ngek lah Nabil ni, ad0i ker4s perut aku gelak, kelakar tengok Ayda bila dah sedar mcm dia dah kena t1pu.. “

” Jujur sangat si isteri pun, haha kalau aku, tak tutup mata rapat, mesti dah rasa something tak kena ni, nak4l Nabil.. “

” Siapa ulang banyak kali, kita geng, berdek4h tengok dua laki bini ni melawak, sabar je lah Ayda, Nabil ni memang.. “

” Nabil seorang kelakar, suka gembira hati isteri. Semoga Nabil dan Ayda bahagia dunia akhirat hingga ke syurga.. “

” Kau memang bong0k lah Bil, memang dah tak ade keje ke tggu nak berbuka, kau ken4kan Ayda, hahaha.. “

Memang kelakarlah menonton video Nabil menyak4t Ayda ni, patut ramai yang terhibur. Apa-apa pun, perkongsian tersebut hanyalah sekadar gurauan Nabil terhadap isterinya dan kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Nabil dan Ayda sentiasa bahagia selalu, aamin.

Silakan SHARE…

Sumber : IGĀ  Nabil Mahir, Ayda Jebat

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..