” Tahun baru segala-galanya baharu, hihi.. ” – Kazar

Kazar Muatnaik Gambar Bersama Wan Sharmila, Namun Respon Yang Diberikan Oleh Syazwan Zulkifly Buat Ramai Terhibur. Amboi, Masing-Masing Nak Pikat Lala Ye !!

Pelakon dan pelawak, Kazar Saisi sememangnya dikenali ramai. Walaupun sudah lama berada dalam industri hiburan tanahair, Kazar masih tetap aktif berlakon dan banyak membintangi drama-drama di kaca televisyen. Kazar mampu memegang pelbagai watak sama ada watak ser1us atau kelakar.

Meninjau ke akaun Instagram, Kazar telah berkongsi gambarnya bersama pelakon Wan Sharmila dan seorang bayi. Umum mengetahui, Kazar dan Sharmila sememangnya pernah berlakon bersama-sama dalam drama bersiri 7 Hari Mencintaiku.

Drama ini sudah memasuki musim kedua dan dikhabarkan akan bersambung ke musim ketiga. Kazar memegang watak sebagai Pak Samad iaitu suami kepada Mak Leha lakonan Liza Abdullah manakala Sharmila memegang watak sebagai Sofi.

Pastinya gambar yang dikongsikan oleh Kazar ini merupakan salah satu babak dalam musim terbaru drama tersebut. Dengan kapsyen ‘ Tahun baru segala-galanya baharu. ‘ membuat ramai netizen terhibur. Wah, apakah yang serba baru itu.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Perkongsian ini juga membuatkan ramai netizen tertanya-tanya adakah ia merupakan penggambaran drama 7 Hari Mencintaimu 3. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Fuh , data baru. Ni mesti data pak maun. yang vintage dilupa jangan. Tahniah bang, Jgn lupa lagu jiran tetangga. bapak, makcik lawa pak.. “

” Cerita apa ni pak samad. macam best jer. Sho0ting 7 hari mencintaiku 3 ke ni ? Sofi dah beran4k yang ke 2 pulak ka ? tak sabarnya nak tengok.. “

” Pak samad dengan sofi. Anak ke cucu ? baby baru. nanti abg sazwan frust men0nggeng. Apa…. Pak Samad dapat anak dengan Sofi, jeng jeng jeng.. “

” Pak samad jangan mcm2, mar4h mak leha. haha. How about Helmi and Mak Leha.. Ank Sofi n helmi tuhh yg abh samad pegang tu.. “

” Nak4l. Bini baru ke bang ? tahniah dapat baby baru. Pak samad jgn mcm mcm kazar35 Mar4h mak leha. jangan tunggu lama lama.. “

Pelakon Syazwan Zulkifly turut men1nggalkan komen pada posting tersebut dan ia telah menarik perhatian ramai orang dengan turut berbalas komen. Ini pula respon Kazar :

Sempat lagi Kazar berseloroh hendak mencar4s Syazwan dalam memikat Sharmila. Umum mengetahui, Syazwan juga turut merupakan salah seorang pelakon dalam drama tersebut. Lakonan Syazwan dan Sharmila telah membuat mereka dilihat semakin akrab bukan sahaja dalam drama sehinggakan ramai peminat berharap mereka berdua bertemu jodoh.

Apa pun, pastinya ramai menanti sambungan drama ini yang pernah menjadi trending pada ketika itu. Ramai yang teruja ingin mengetahui kisah baru yang berlaku dalam kehidupan Mia, Khuzairi dan keluarga mereka dalam kesinambungan drama ini.  Sama-sama kita nantikan.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Kazar, Wan Sharmila

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..