” Maafkan patik Tuanku, patik terhibur dengan kecomelan apron Tuanku.. ” – Netizen

Sultan Ibrahim Sultan Iskandar Kongsi Video Memasak ‘ Lamb Ch0p’ , Namun Corak Apron Yang Dipakai Oleh Baginda Mencur1 Perhatian Ramai. Alahai Memang Comel Pun !!

Ramai yang tahu bahawa Sultan Johor, iaitu Sutan Ibrahim Sultan Iskandar ini memang suka akan memasak. Malah baginda juga sering berkongsi video dan gambarnya di laman media sosial mengenai hobinya itu. Meskipun penampilannya tegas, hakikatnya baginda merupakan seorang yang sangat merendah diri.

Meninjau di akaun Instagram rasmi baginga telah berkongsi video yang menunjukkan baginda telah meluangkan masa untuk memasak. Menu pada kali ini adalah ‘ Lamb Ch0p’ yang disediakan sendiri oleh baginda di Istana Filintstones, Mersing.

Video yang berdurasi hampir satu minit itu telah memaparkan gaya baginda yang begitu mahir menyediakan santapan tengah hari di ruangan dapur di Istana Filintstones itu. Malah perkongsian tersebut telah menarik perhatian warga netizen.

Ramai yang kagum dan teruja dengan kehebatan baginda ketika beraksi di dapur. Malah setiap yang dibuat oleh baginda dapat dilihat baginda memang seorang yang cekap dan mahir melakukan kerja-kerja memasak di dapur. Cara baginda memasak ‘lamb ch0p ‘ dalam video tersebut begitu menyelerakan.

Ikuti perkongsian video dan gambar di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

Meninjau di ruangan komen, ramai yang memuji akan kecomelan apron kartun Minion yang dipakai oleh Sultan Ibrahim Sultan Iskandar. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Mcm sedaaap je Tuanku masak lamb ch0p.. Mohon share la resepinya.. Ampun Tuanku.. Apa-apa pun memang comel apron Tuanku.. “

” Yang penting minion yang buat mahal ye kat situ.. the most sporting sultan of all… Berjiwe rakyat. Best of the best.. “

” Ampun tuanku, suka tgk apron tuanku, untung staff tuanku dpt menjamu air tgn tuanku. Patik teringin nak masakkan lagi stew ekor untuk tuanku.. “

” Kalau saya dpt masuk dapur tuanku ni memang tak nak keluar dah, terbaik tuanku.. Nampak sedap dan jugak nampak apron yang cute tuuu .. “

 ” Masyallahh cutenya tuanku with the minion apron.. Mesti sedap lamb chop tuanku, tengok cara buat pun dah sedap.. “

” Aduhai comel tuanku punye apron, semoga tuanku dipanjangkan umur dan diberi kesihatan yang baik… Aminnn.. “

 ” Maafkan patik Tuanku, patik terhibur dengan kecomelan apron Tuanku..  Tapi memang terbaik tengok cara Tuanku masak.. “

Wah memang nampak menarik perkongsian video memasak oleh Sultan Ibrahim Sultan Iskandar. Malah memang betul pun, comel tengok apron yang dipakai baginda, patut jadi perhatian ramai. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Sultan Johor dipanjangkan umur dan diberikan kesihatan yang baik selalu. Amin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Sultan Ibrahim Sultan Iskandar

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..