” Kakak ni diuli-ulinya adik, adik pun layan jer peranga1 kakak.. ” – Netizen

Video Siti Aafiyah Memel0k Adiknya, Muhammad Afwa Selepas Bangun Daripada Tidur Raih Perhatian Peminat. Alahai Ger4m Sungguh Tengok Gelagat Dua Beradik Ni, Comel !!

Meninjau ke akaun Instagram Siti Aafiyah yang diwujudkan oleh peminat, p0sting terbarunya telah meraih perhatian ramai. Baru sehari ia dimuatnaik namun sudah mendapat ribuan tanda suka dan komen-komen yang gemar melihat gelagat dua adik-beradik ini.

Video yang berdurasi beberapa saat ini memaparkan Aafiyah memel0k adiknya selepas bangun daripada tidur. Aafiyah dilihat memel0k erat si adik sehinggakan Afwa cuba untuk melepaskan dirinya daripada Aafiyah.

Pastinya Aafiyah ger4m melihat adiknya yang comel kan. Manakan tidak, netizen yang melihatnya pun ger4m melihat kem0ntelan Afwa dengan wajahnya yang bulat serta pipinya yang gebu. Rasa nak juga digom0l-gom0l si adik tu, hehe.

Momen-momen anak sebegini sangat indah untuk dirakam kerana ia boleh menjadi kenangan apabila mereka dewasa kelak. Dalam kebanyakkan video yang dikongsi dapat dilihat yang Aafiyah amat menyayangi adiknya.

Jom tonton video di bawah :

Pelbagai respon yang diberikan oleh netizen di ruangan komen. Antara komen-komen yang diberikan oleh mereka :

” Sian adik. Berhemp4s pulas nak lari dari kena gom0l dgn kakak.. temb4m nye pipi adik… ger4mmmm.. ” 

” Nasib Afwa belom ada gigi.. kalau tidak.. siap la kakak kena g1git.. Adik pun tak kalah.. kes1an afwa kene bul1 dgn kakak dia.. “

” Mana nak lari dah kena pel0k kena rom0s2  Akak ni… Nanti pipi pau gebu adik kempis lah.. Kasih sayang adik beradik.. “

” Kakak sayaaaaang adik ya.. Kakak Aafiyah ger4m tgok Afwa tuuuu. Afwa pun cam faham je kakak dia tu kac4u.. “

” Ucuk acam kena gom0l2 gan kakak. gebunya pipi afwa.. lucu sangat.. comel sangat adik dan kakak ni.. “

” Kakak ni Di uli ulinya adik. adik pun alolorhh layan jer peel kakak yer .. omeyy sgt .. Adik ucuk acam.. sedap c1um ye.. “

” Nampak kakak sangat sayangkan adik.. adik temb4m syok sangat kakak gom0l, comel sangat dua beradik ni.. “

Tidak sabar rasanya untuk melihat Afwa sudah pandai bercakap atau berjalan. Pastinya seronok melihat gelagat Aafiyah melayan adiknya. Semoga Aafiyah dan Afwa membesar dengan sihat dan menjadi anak soleh serta solehah.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Aafiyah Khalid

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..