” Had0iii aku pikir Syeriv je sejenis mak dia, rupanya Mima pun sama. Comeinya lahai.. “

Video Gelagat Spontan Sarima Samheizy Bila Mendengar Muzik Tik Tok. Amboi Mima Bukan Main L1ncah Sungguh. Car4s Bubu Nampak !!

Siapa tidak kenal pasangan pelakon Syatilla Melvin dan Shaheizy Sam. Pasangan yang sentiasa ceria dan mempunyai perangai gil4-gil4 ini sering membuatkan peminat ketawa tidak kering gusi. Baik Tilla mahupun Sam sendiri kedua-duanya memang selalu berperangai ‘happy go lucky’.

Melangsungkam perkahwinan pada 8 Februari 2016, pasangan ini sudahpun dikurniakan sepasang cahayamata yang diberi nama Syeriv Samheizy dan Sarima Samheizy. Kedua-dua anaknya ini mempunyai wajah comel dan perangai yang saling tak tump4h seperti Sam dan Tilla.

Sheriv lahir pada 9 Mei 2017 manakala Sarima pula pada 16 April 2019. Gelagat comel anak-anak ini sering dikongsikan di akaun sosial Tilla yang membuatkan peminat ger4m melihat kecomelan mereka. Sarima yang baru berusia 11 bulan juga sudah pandai membuat mimik muka lucu seperti bubunya itu.

Menerusi akaun Instagram, Syatilla Melvin telah berkongsikan satu video di mana kelihatan anaknya Sarima yang berjoget riang ketika mendengar rentak muzik Tik Tok. Gelagat Sarima yang menjer1t gembira itu kelihatan lucu dan buat semua yang melihatnya ketawa. Ni sahih duk perhati bubu ber Tik Tok selalu.

Jom tonton video di bawah :

Rata-rata netizen terhibur dengan gelagat spontan Sarima ini. Antara komen-komen netizen :

” Macam kena karen.. “

” Dia macam tahu-tahu je tarian lagu tu.. “

” Comeinya lahai.. “

” Ger4mmmm dengan mima nii.. “

” Pengaruh kuat mak dia ni.. “

” Uishh kal4h mak dia.. “

” Ahahaha… Nasib la keletahnya sama macam ibunya… I is terhibur… “

” Ishhh macam kena cub1t bawah ketiak mengelitikk tuu! Mima.. “

” Had0iii aku pikir Syeriv jaa sejenis makk dia , rupanya mima pun sama.. “

Terbur4i ketawa tengok gaya Mima ni. Memang comel sangat dengan tangan kaki mulut semua bergerak seiringan begitu. Mima ‘sk0deng’ bubu Tik Tok hari-hari sampai jadi pro macam ni. Kami di Berita Kopak mendoakan semoga Sarima sentiasa dilindungi Allah dan moga membesar menjadi anak yang solehah dan berguna buat kedua ibu bapa. Aamin..

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syatilla Melvin by Berita Kopak

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..