” Dah macam dengan adik, bukan anak.. ” – Netizen

Syura Badron Kongsi Gambar Bersama Anak-Anaknya Raih Perhatian Peminat. Wah, Anak-Anak Dah Besar Dan Ada Yang Lebih Tinggi Daripada Mamanya. Comel-Comel Semuanya !!

Zuraidah Badron atau lebih dikenali dengan nama Syura mula membina nama sejak dari tahun 2000 dan kembali membuat kemunculan semula apabila menyertai Geg4r Vaganza musim ke 4. Syura juga merupakan juara  MasterChef Selebriti Malaysia musim kedua.

Meninjau ke akaun Instagram Syura, satu p0sting Syura bersama anak-anaknya telah mencur1 perhatian ramai. Syura berkongsi gambar bersama 3 orang cahaya matanya iaitu Nurul Dania Irdani, Nurul Qaisara Sofea dan Muhammad Irfan Aryan.

Ketiga-tiga cahaya mata Syura telah meningkat remaja di mana anak sulungnya sudah pun berusia 14 tahun. Penampilan Syura dan anak-anaknya membuatkan ramai menyatakan seperti adik-beradik. Maklumlah Syura kecil molek orangnya.

Untuk rekod, Syura mendirikan rumahtangga pada usia yang muda, namun jodoh Syura bersama suaminya tidak panjang dan berakhir dengan pencer4ian. Syura juga gemar berkongsi video TikT0k bersama anak keduanya di Instagram.

Jom lihat perkongsian di bawah :

Ramai yang menyatakan Syura seperti seorang kakak apabila bersama anak-anak. Antara komen-komen yang diberikan oleh netizen :

” Berapa umur anak2 tu.. syura kurus dari anak.. Macam adik bradik.. anak-anak makin cantik macam mama dia.. “

” Happy family.. baju beli kat mana tu.. Lawa nye mak budak2 ni… Hehe sama mak dgn anak ni .. comel comel belaka.. “

” Dh mcm dengan adik bkn anak.. anak kamu dah besar.. Yg besa tu ank syura jgk ke.. cantik anak2 awk, itulah harta awk dunia akh1rat, cik puan syura.. “

” Anak dar4 kau lagi tinggi dari kau nokkkk.. Dah besaw anak2 mu.. Semoga menjadi anak yang soleh dan solehah serta berbakti kepada ibu dan ayah… Aamiin.. “

” Syurabadron kita senasib, anak lagi tinggi dari mak.. Da besar kakak.. da mcm adik kakak je dgn syura.. masa naik transport cik sam kecik lagi.. kejap je da besar rindu semua.. “

” Ni adik beradik ke anak beran4k ni ? jujur lah.. Mana satu kakak mana satu adik ni.. Same je.. maknya lagi cntik.. “

” Ank kak syura dh besar dh sama Besar dgn mama dia Mcm kakak Adik.. besar dh irfan. huhu. dulu2 time dtg umh mak kecik je lg. hensem smpi ke besar irfan.. “

Anak-anak Syura juga comel dan cantik seperti ibunya. Seperti kata pepatah ‘ ke mana tidak tump4hnya kuah kalau tidak ke nasi ‘. Semoga Syura sentiasa bahagia bersama anak-anak dan terus berjaya dalam karier seni.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Syura Badron

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk c0pyright akan dikenakan..