” Wow ibu Khawla dah makin kurus, cantik lah.. ” – Netizen

Penampilan Terkini Ernie Zakri Selepas Melahirkan Anak Pertama Cur1 Perhatian Peminat. Wah Dah Nampak Kurus, Semakin Berseri-seri Ernie Sejak Bergelar Seorang Ibu !!

Ramai yang tahu bahawa pada bulan Februari lalu, penyanyi Ernie Zakri telah pun selamat melahirkan anak pertamanya iaitu seorang bayi perempuan. Perkongsian berita gembira itu telah dikongsikan oleh Ernie dan juga suaminya, Syamel menerusi akaun Instagram mereka.

Malah, selepas pada itu, pasangan ini juga telah berkongsi nama anak tersayang mereka kepada umum. Memilih nama sebagai Nur Khawla Soleha buat puteri sulung, perkongsian itu telah dib4njiri ucapan tahniah daripada kenalan dan para peminat.

Terbaru, meninjau di akaun Instagram milik Ernie sendiri, telah berkongsi beberapa gambar terkini ketika dirinya sedang bekerja. Penampilan Ernie dalam gambar tersebut telah mencur1 perhatian warganet.

Ada yang mula perasan Ernie sekarang sudah kelihatan kurus selepas melahirkan anak pertama. Bahkan ada yang menyatakan gayanya dalam gambar kelihatan seperti ibu saudaranya, Ziana Zain. Selain itu, turut dikongsikan oleh fans Ernie video terbaru Ernie bersama Syamil ketika mereka menyanyikan lagu raya.

Ikuti perkongsian di bawah ini :

( Kl1k butang KANAN > untuk melihat gambar seterusnya.. )

View this post on Instagram

A post shared by @erniezakri

Di ruangan komen, rata-ratanya menyukai gambar terbaru Ernie dan memuji penampilannya yang sudah nampak kurus dan semakin berseri-seri. Antara komen-komen peminat :

” H0t mommehhh lah Ernie sekarang, nampak macam dah kurus skit, hehe berseri-seri betul, suka tengok Ernie.. “

” Wow ibu Khawla dah makin kurus, cantik lah. Ingatkan tadi Ziana Zain. Memang cap anak saudara dan ibu saudara betul, hehe.. “

” Aww cantiknya Ernie, dia dah buat comeback, ee tak sabarnya nak dengar lagu raya Ernie, mesti sedap.. “

” Cantik lah mommy sekarang, nampak macam sebelum mengandung dulu lah. Welcome back mommy g0jes.. “

” Soo cantik laa Kak Ninie, ni baru dapat tengok Kak Ninie pas habis p4ntang. Makin menawan betul, hehe muka berseri.. “

” Alololo cantiknya Ernie, sweet2 nampak gitu. Tak sabar lah nak tengok Ernie menyanyi lagu raya, duet dgn Bang Mel ke kali ni.. “

” Kak Ninie cantik is comeback dengan lagu raya zapin lebaran, wowww dengar skit je dah tahu sedap, terbaik lah.. “

Video Ernie menyanyi bersama Syamel tu memang nampak dia dah semakin kurus. Apa-apa pun semoga segala urusan kerja Ernie akan dipermudahkan dan moga kehidupan Ernie bersama suami serta anak sentiasa bahagia selalu.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Ernie Zakri, Azwahoney

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copyright akan dikenakan..