” Seronoknya dia, tengok kakak dia dah balik.. ” – Netizen

Video Gelag4t Comel Siti Aafiyah Setelah Pengasuhnya, Dayah Zubit Telah Pulang Dari Kampung. Amboi Bukan Main Lagi Aafiyah Lari Peluk Kak Dayah Yer, Comel Sangat !!

Jika sebelum ini telah dikongsikan video reaksi anak Dato’ Siti Nurhaliza iaitu Aafiyah yang sedang bersed1h kerana pengasuhnya Dayah Zubit mahu pulang ke kampung seketika dan reaksinya itu turut menarik perhatian ramai kerana Aafiyah telah berkata dia sedang bersed1h kerana Dayah yang dipanggil kakak itu mahu balik kampung.

Sudah diketahui umum bahawa Dayah merupakan seorang jururawat terlatih yang telah diberi kepercayaan oleh Dato’ Siti untuk menjaga Aafiyah. Maka tidak hairanlah si kecil itu begitu rapat sekali dengan kakaknya itu kerana sejak kecil lagi telah pun dijaga dan diasuh oleh Dayah.

Sejujurnya anak penyanyi tersohor ini begitu bijak jika dibandingkan usianya baru 2 tahun lebih. Petah dalam berkata-kata dan aksinya jika dihadapan kamera turut menghiburkan sesiapa sahaja yang menonton gelagatnya itu dan tidak kering gusi untuk ketawa.

Cara asuhan dan didikan yang diberikan oleh kedua ibu bapa dan pengasuhnya, perwatakan Aafiyah sering dipuji oleh orang ramai kerana dia begitu sopan dan sangat menghormati orang tua. Menrusi perkongsian di akaun Instagram inaijari telah berkongsi video terkini gelag4t Aafiyah setelah pulangnya Dayah dari kampung.

Ikuti perkongsian video tersebut di bawah ini :

Melihat aksi Aafiyah yang begitu seronok setelah melihat kepulangan pengasuhnya itu buat sesiapa pasti terharu melihatnya. Jelas terpancar kasih sayang yang begitu erat antara mereka berdua. Di ruang komen, netizen turut terhibur melihat reaksi Aafiyah dalam video tersebut. Antara komen-komen tersebut adalah :

” Eh seronoknya dia, tengok kakak dia dah balik.. “

” Manja betul Aafiyah dengan Dayah yer, seronok tengok mereka.. “

” Alahai rindu sangat lah tu tak jumpa sebelum ni.. “

” Yeayyy Aafiyah seronok kakak dah masuk kerja.. Boleh main-main dengan Aafiyah.. “

” Rapat betul Aafiyah, nampak happy sangat bila dapat jumpa pengasuh dia.. “

” Semoga kekal akan kasih sayang antara mereka ni.. “

” Comel je dia lari dapatkan kakak kesayangan dia tu.. “

Wahh nampak betul-betul happy yer Aafiyah bila tengok kakak dia dah pulang, mesti rindu sangat tu. Memang sayang betul Aafiyah dengan kakak Dayah ni. Apa-apa pun, kami dari Berita Kopak mendoakan semoga Aafiyah membesar menjadi seorang anak yang solehah dan mnjadi kebanggaan keluarga. Aamin.

Silakan SHARE..

Sumber : IG Inaijari, Dayah Zubit

Artikel ini disediakan oleh BERITA KOPAK. Sebarang COPY PASTE dan penggunaan logo Berita Kopak tanpa kebenaran, report untuk copright akan dikenakan..